Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

folk med fullstendig munn-diare!

hvert eneste ord de leser i aviser eller what ever skal leses høyt, inkludert reklamer. Samme med ting som skjer på TV også. Hver eneste kommentar en skuespiller kommer med, blir repetert høyt. I tillegg til hva som foregår, "nå gjorde den personen sånn ja" eller "der forsøker de å gjøre bla bla bla bla" og så videre, og så videre, og så videre. Folk klarer virkelig ikke å holde smella si i mer enn kanskje 10 sekunder av gangen, før de kommer med ett eller annet piss.  

Ser de en eller annen reklame så begynner de umiddelbart å bitche om at produsenten er rævva, hele sortimentet deres er forbanna søppel, alt sammen er svindyrt, og at de aldri i verden skal kjøpe noe som helst fra noen av dem. Men likevel velger de å lese høyt navnet på samtlige varer i hele reklamen, hva gjenstandene heter, eventuelle spesifikasjoner, og hvor mye de forskjellge tingene koster der. Pluss enda mer sutring og klaging, over hvor elendig samtlige produkter viss nok er.  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
GiaMahan skrev (8 minutter siden):

Antivaxxere som bryter seg inn på vaksinesenter for å legge beslag på vaksine. For noen nek.

Forslag til straff: bli vaksinert. De kom jo på drop in, da er det bare å rulle opp ermet. 

Det hadde vært litt morsomt å se, faktisk. De hadde sikkert vært sinna som små lemen. 

Lenke til kommentar
:utakt skrev (1 time siden):

Forslag til straff: bli vaksinert. De kom jo på drop in, da er det bare å rulle opp ermet. 

Det hadde vært litt morsomt å se, faktisk. De hadde sikkert vært sinna som små lemen. 

Å få vaksine er mer en belønning enn straff i mine øyne, men håper at de får en saftig bot. Som vel er normal reaksjon når man bedriver hærverk som dette. 

Lenke til kommentar
GiaMahan skrev (3 minutter siden):

Å få vaksine er mer en belønning enn straff i mine øyne, men håper at de får en saftig bot. Som vel er normal reaksjon når man bedriver hærverk som dette. 

I deres øyne er vel vaksinering likestilt med en dødsdom.

En annen ting som irriterer: debatten på NRK akkurat nå. Kjønnsdebatt, transer, "cis" ... herregud, jeg orker ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

På butikken i morges: Står med bananene, så kommer en fyr i full fart og triver med seg en klase. Så faller en banan på gulvet. Jeg sier etter han: hallo, du mistet en du. Han kommer tilbake for å picke den opp. Samtidig snur jeg meg mot en annen hylle for å ta en plastpose. Da jeg tar bananene oppi den og skal legge de nedi håndkorga, ser jeg at han fyren har lagt den banana han mistet på gulvet oppi min håndkorg og stukket av.
Da følte jeg meg dum også. men hvis jeg ikke hadde sagt det til han, tenkte jeg at jeg kunne fått skylda for den bananen som gikk i gulvet. Ja det skal ikke være lett. 

Lenke til kommentar

Ref: "Tv2 Hjelper deg"s program om hunder som avles frem til å leve hele sine liv i smerte fordi vi mennesker synes det er så søtt når de lider: at representanter for Norsk Kennel Klubb sitter og forsvarer dette svineriet og mener det er "nok friske individer" til at dette faenskapet skal forsette er ekstremt provoserende.

Det er en ting at kyniske jævler som tjener penger på det, og ignorante hundeeiere som ikke makter å tolke selv de mest åpenbare smertesignaler fra hundene sine lar dette fortsette, men at organisasjoner som skal ta vare på hunder trekker på skuldrene når hunder dømmes til å bli født og leve hele sine liv i smerte er ufattelig irriterende.

Ja, jeg snakker om deg Nina Brogeland Laache.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Sitat

Bilfører lekte seg på parkeringsplass - mistet førerkortet

Bedre at de leker seg på en snødekt parkeringsplass enn at de gjør det samme på veien.

Uansett så er det for streng straff å ta førerkortet, når en kun får en bot og noen prikker for å kjøre på rødt lys, eller fikle med mobilen, ting som er mye verre enn å leke seg litt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Dubious skrev (På 30.1.2022 den 10.16):

Bedre at de leker seg på en snødekt parkeringsplass enn at de gjør det samme på veien.

Uansett så er det for streng straff å ta førerkortet, når en kun får en bot og noen prikker for å kjøre på rødt lys, eller fikle med mobilen, ting som er mye verre enn å leke seg litt.

Det kan du si, men de ville mistet kortet på veien også.

Om det er for strengt eller ikke er vanskelig å si, for det er for lite info i sitat. Er det en tom og helt åpen plass med god oversikt så er jeg enig med deg, men er det biler der og mindre oversikt, folk(barn) kan poppe opp rett bak biler mm, så er jeg uenig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
WeirdFace skrev (På 26.1.2022 den 9.02):

folk med fullstendig munn-diare!

Dette. Spesielt når det bare er synsing og egne (idiotiske) meninger. Og når i tillegg vesenet har dårlig smak så gjør det at det legges opinioner i luften som egentlig bare er vrøvl. Hvis du har sett Snefrid på ett eller annet campingprogram på TV Norge er det akkurat slik jeg ser det for meg. Rare og sutrete kommentarer på alt og ingenting, som bare er tull😂 slitsomt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
N-4K0 skrev (9 timer siden):

Putin. Kan han ikke for pokker la være å yppe med Ukraina

Jeg mistenker at han begynner å tape makten og gjør som Argentinas ledere gjorde : å skape patriotisme og avlede fra det som er de virkelige problemene. Gi aggressive elementer i militær ledelse noe å gjøre så de ikke går løs på han.

Endret av Slettet+6132
Skrivefeil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...