Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Apropos Gudbrandsdalen og trafikk:

 

Dalen er så gjennominfisert av trafikkovervåkning at det er ubehagelig. Hensikten er dog oppnådd - kjører ikke det strekket om jeg absolutt ikke må. Problemet blir kanskje at strekningen er så kjedelig at en risikerer å sovne bak rattet. Er vel bare Oslo - Kristiansand som ca matcher når det gjelder kjedelighet.

Lenke til kommentar

Apropos Gudbrandsdalen og trafikk:

 

Dalen er så gjennominfisert av trafikkovervåkning at det er ubehagelig. Hensikten er dog oppnådd - kjører ikke det strekket om jeg absolutt ikke må. Problemet blir kanskje at strekningen er så kjedelig at en risikerer å sovne bak rattet. Er vel bare Oslo - Kristiansand som ca matcher når det gjelder kjedelighet.

Ta lokalveiene. Gir mye bedre kjøreglede, og tar ikke så veldig mye lengre tid.

Lenke til kommentar

Når du står på kiwi, og feite 2 meter høye mann stinker svett så du ikke klarer å puste, jeg er ingen steril freak men herregud, er selv nesten 190, men jeg vet hva en dusj er

 

 

Det er vel ikke en direkte sammenheng mellom høyde og hygienevaner?

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Det er vel ikke en direkte sammenheng mellom høyde og hygienevaner?

Jeg vil påstå at vekt har direkte sammenheng med hygienevaner, jo mer en veier, jo mindre respekt har den personen for seg selv, og dermed enda mindre respekt for andre 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vil påstå at vekt har direkte sammenheng med hygienevaner, jo mer en veier, jo mindre respekt har den personen for seg selv, og dermed enda mindre respekt for andre 

selvsagt mener jeg fett, hvis noen løfter vekter og veier 150kg er det noe annet

  • Liker 1
Lenke til kommentar

FARTSDUMPER irriterer meg. De er jo bare i veien...

 

Men sånn seriøst. Jeg føler bilen min skal falle fra hverandre hver gang jeg kjører over en dump. Kjører en gammel bil, så jeg må senke ned til 30 km/t for at bilen skal gli fint over.

 

... er ikke poenget med fartshumper nettopp at en skal senke farten til ca. 30 km/t? Du finner jo ikke fartshumper i 50-soner.

Lenke til kommentar

Jeg vil påstå at vekt har direkte sammenheng med hygienevaner, jo mer en veier, jo mindre respekt har den personen for seg selv, og dermed enda mindre respekt for andre

Mener du seriøst at overvektige, kun i kraft av å være overvektige, er respektløse mot deg (og andre)..?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg vil påstå at vekt har direkte sammenheng med hygienevaner, jo mer en veier, jo mindre respekt har den personen for seg selv, og dermed enda mindre respekt for andre 

 

Går det andre veien også? Altså at en person har mer respekt ovenfor andre jo lavere vekt man har?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...