Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk som på død og lov skal først når tofelts snevrer inn til etfelt. Suser og presser seg forbi kun for å havne bak en annen bil. En spesiell type mennesker som gjør slik.

Relativt ihjelstressede egoister som stiller seg over loven fordi de ikke har tid til å følge trafikkreglene.

Lenke til kommentar

Sitter og ser på at presidenten i Russland, antakeligvis et av verdens mest kulturelt diversifiserte land, sier at multikulturisme ikke funker. (Ref innvandring og flyktningstrømmen mot Europa).

Er det samme mann som tar livet av dissidenter, kritiske journalister og politiske motstandere?,?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg vil SKYTE meg selv om morgenen. Jeg hater virkelig å stå opp mer enn noe annet i verden. Begynte å skulke i 6. klasse fordi jeg ville sove. Hvis jeg på forhånd hadde visst at det blir sånn i 50 år til hadde jeg avsluttet livet nå - det er ikke verdt det rett og slett.

Lever for en sjanse til noe annet. Heldigvis har jeg kjernetid/fleksitid men må fortsatt stå opp ca 08:50. Jeg trenger minst to timer til.

Lenke til kommentar

Nettsteder med pop-up dialoger/reklamer/+++ inne på nettsiden enten det er butikk eller nyheter osv.

 

Jeg føler null behov for å klikke vekk søppel, og når søppelet popper opp idet jeg skal skrive et eller annet søkeord, trigger det ikke kjøpslyst eller lojalitet, men "lukk fanen og bruk en annen butikk/nettavis/mm"

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg vil SKYTE meg selv om morgenen. Jeg hater virkelig å stå opp mer enn noe annet i verden. Begynte å skulke i 6. klasse fordi jeg ville sove. Hvis jeg på forhånd hadde visst at det blir sånn i 50 år til hadde jeg avsluttet livet nå - det er ikke verdt det rett og slett.

Lever for en sjanse til noe annet. Heldigvis har jeg kjernetid/fleksitid men må fortsatt stå opp ca 08:50. Jeg trenger minst to timer til.

Når finenr du senga da siden du sier du trenger minst 2 timer til.

Når du sliter såpass så går eg ut i fra du legger deg rundt 22 på kvelden?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...