Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hun er ikke noen prinsesse, de kunne bare tatt fra henne tittelen med en gang. Blir ikke Håkon konge så er det bare å forkaste hele kongehuset. Mærta får gjøre som hun vil.

 

Arverekkefølgen må gjøres om. Hvis Håkon blir konge bryter med de verdier om likestilling samfunnet er bygd på.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Arverekkefølgen må gjøres om. Hvis Håkon blir konge bryter med de verdier om likestilling samfunnet er bygd på.

Tullball, Martha er totalt ubrukelig. Bør legges inn en klausul om intelligens og evne til og være halvveis normal.

 

Hadde hu vært party prinsesse, kunne jeg tilgitt. (Sikkert ikke lett og vokse opp i rampelyset) Men når du er spikk spenna gal. Så nei..

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Endelig er 17. Mai over, og vi trenger ikke lese mer av de kvalme kommentarene som regelrett flommer over på internett for tiden.

 

I flere uker nå har det florert med nasjonalistiske og rasistiske kommentarer overalt. Mange ser på oppsparket til nasjonaldagen som et slags frikort til å poste kvalme. "Norge for nordmenn!", "ingen hijab i toget!", "Bare norske flagg!", og andre ting som er så kvalmt at jeg ikke har lyst til å skrive det. Problemer som ikke finnes, men som brukes som en unskyldning for å vise seg frem som en som hater folk fra andre nasjoner. Det har omtrent blitt et statussymbol å holde på slik, og de blir overlesset med likes og støtte. De som (påstår de) elsker norge mest av alle, er ironisk nok de samme som har ødelagt denne dagen for meg. Det frister veldig lite å feire noe som tydeligvis får frem det verste i folk. Det irriterer meg grenseløst at noen har kapret det som egentlig skal være en dag for oss alle, og bruker den til å fremme sin hatefulle politikk, fordi de har skjønt at ingen sier de i mot på denne tiden av året.

Endret av Skurupu
  • Liker 7
Lenke til kommentar

At jeg kommer til å få jærska svi på eksamen på mandag bare fordi kalkisen er litt utdatert og ikke gjør enkelte beregninger som kreves for forenklinger. Har aldri tenkt på oppgradering pga funker helt greit for hverdagsbruk, men er visst på tide med oppgradering likevel.

Lenke til kommentar

Det er helt greit for unger å gå med ullundertøy ute blant folk uten at folk ser rart på de eller havner i avisen, som skjer om voksne gjør det samme

 

Har vært ute i ullunderklær på fjellet og da er det helt normalt også for voksne, også helt normalt å hilse på alle på fjellet, men i byen så er man en raring om man hilser på fremmede

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...