Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Overskrift: Oljefondet selger cannabis-aksjene

 

https://e24.no/boers-og-finans/oljefondet-selger-cannabis-aksjene/24628085

 

"Dette er veldig bra. Det ville være etisk forkastelig dersom det norske samfunnet skulle tjene penger på andres lidelse, og jeg mener at vi må fortsette diskusjonen rundt de etiske retningslinjene for oljefondets investeringer. Dette er et steg i riktig retning, sier styreleder Jan Erik Bresil i NNPF"

 

?‍♂️ Noen henger virkelig 20 år etter.. For ikke å snakke om den herlige dobbeltmoralismen..

Endret av Skosåle
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Overskrift: Oljefondet selger cannabis-aksjene

 

https://e24.no/boers-og-finans/oljefondet-selger-cannabis-aksjene/24628085

 

"Dette er veldig bra. Det ville være etisk forkastelig dersom det norske samfunnet skulle tjene penger på andres lidelse, og jeg mener at vi må fortsette diskusjonen rundt de etiske retningslinjene for oljefondets investeringer. Dette er et steg i riktig retning, sier styreleder Jan Erik Bresil i NNPF"

 

‍♂ Noen henger virkelig 20 år etter.. For ikke å snakke om den herlige dobbeltmoralismen..

 

Helt enig med deg. Personlig så mener jeg at cannabis burde bki legalisert. Når det kommer fra "staten", så vet du hva du får, enn om du kjøper via "dealere".

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Blir forbanna når de bruker jævli ukurante størrelser og spesielle former på tappe- og fylleplugger på girkasser.

Får jo åpnet det, etter mye træling og banning, så ikke no problem sånn sett, men går så unødvendig mye tid.

Kan ikke bilprodusenter (peugeot/fransk) lære seg å bruke standard størrelser? 1/4 og 3/8 passer fint til sånt. Ikke en helt vill størrelse midt i mellom som ingen normale folk har verktøy til.

Lenke til kommentar

Jeg orker ikke å henge hvis hver gang vi henger handler samtalen om at jeg ikke tar kontakt, og at vi henger for lite.

Det er 100% ren automatikk i vennskap. Man bare er med hverandre helt tilfeldig, uten innsats. Ellers så er det ikke vits

Endret av Edgelord
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Overskrift: Oljefondet selger cannabis-aksjene

 

https://e24.no/boers-og-finans/oljefondet-selger-cannabis-aksjene/24628085

 

"Dette er veldig bra. Det ville være etisk forkastelig dersom det norske samfunnet skulle tjene penger på andres lidelse, og jeg mener at vi må fortsette diskusjonen rundt de etiske retningslinjene for oljefondets investeringer. Dette er et steg i riktig retning, sier styreleder Jan Erik Bresil i NNPF"

 

‍♂ Noen henger virkelig 20 år etter.. For ikke å snakke om den herlige dobbeltmoralismen..

Så alle nordmenn skal tape store summer på grunn av Jan Erik Bresils personlige overbevisning? Dét er etisk forkastelig, det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Talentløse targeted ads.

Sjekka en el-sparkesykkel av nysgjerrighet.

 

Påfølgende reklamer som kommer:

"EL-SPARKESYKKEL!!! EL-SPARKESYKKEL!!! EL-SPARKESYKKEL!!! EL-SPARKESYKKEL!!! EL-SPARKESYKKEL!!! EL-SPARKESYKKEL!!! EL-SPARKESYKKEL!!! EL-SPARKESYKKEL!!! EL-SPARKESYKKEL!!!EL-SPARKESYKKEL!!!EL-SPARKESYKKEL!!!EL-SPARKESYKKEL!!! EL-SPARKESYKKEL!!!EL-SPARKESYKKEL!!! EL-SPARKESYKKEL!!! EL-SPARKESYKKEL!!! EL-SPARKESYKKEL!!! EL-SPARKESYKKEL!!!EL-SPARKESYKKEL!!!EL-SPARKESYKKEL!!!EL-SPARKESYKKEL!!!EL-SPARKESYKKEL!!!EL-SPARKESYKKEL!!!EL-SPARKESYKKEL!!!EL-SPARKESYKKEL!!!EL-SPARKESYKKEL!!!EL-SPARKESYKKEL!!!EL-SPARKESYKKEL!!!

 

Algoritmen bomma totalt, jeg skal jo ikke ha det.

HAHA. Lær dere litt mer triks.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Politikere og Journalister blir lite forfulgt på noe, fordi man vet de har talegaver, evnen å sno seg unna, og alltid et apparat i ryggen.
Egentlig er det de som ruler. Så ja, vi må nesten bare gjøre våre egne vurderinger. Derfor medier om Resett o.l. kom på banen. Det er litt greit syns jeg.

Endret av Delvis
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Taleevne? Journalister nå for tiden har ett mye lavere nivå generelt sett enn det var før i tiden, en uheldig utvikling med internett dessverre. Det er vel ett av yrkene som lider mest under moderne tider. Folket er hjernevasket. Desken bestemmer hva som kommer ut, hvis desken har en mening i saken så kan du banne på at en motsatt mening ikke blir publisert. Nå handler det om sjokkfaktor, ikke fakta.  

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Nettbanken som er så tungvint å bruke

Gikk ikke an å endre på regningen på mobilen så logget på PCn

Forandret så på summen og satte regningen til å betale i dag, ERROR, må bruke en annen funksjon for å betale i dag, hvor en ikke kan forandre beløpet, så da ble det å først forandre beløpet, godkjenne med BankID, dertter å bruke den andre funksjonen, og godkjenne med BankID.

3 ganger måtte det godkjennes med BankID...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Billie Eilish skal være så jævli quirky. Fettstygg musikk og

"Fettstygg musikk" Er du gæren Edgelord, eller? Jeg er selv fan av Billie Eilish. Har hørt på debutalbumet "WHEN WE ALL FALL ASLEEP, WHERE DO WE GO?", og noen få sanger fra EP-en "dont smile at me". Hun har veldig mange bra sanger. "bad guy" er den aller beste. De mest følelsesladde jeg har hørt så langt er "when the party's over" og "i love you".

 

Beklager at jeg bryter inn. Jeg kommer tilbake med noe mere ting som irriterer så grenseløst!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...