Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hun som flytta inn der jeg flytta fra i februar. Jeg satt igjen kjøleskap, komfyr, mikro, vaskemaskin osv... Gratis!

Så begynte hun å mase om post som kom dit enda. Uff var visst så fælt å sortere ut brevene mine fra sine egne.

Og mye mas om å hente diverse ting og saker...

 

Nå skrev hun om jeg kunne hente noen dekk, nei faen heller! Drittkjerring! Jeg svarer deg ikke igjen, jeg orker faen ikke. Fuck right off utakknemlige DUST

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Rart at du fikk igjen depositumet ditt når du ikke tar med søpla di.

 

Hun leide jo ikke det "skuret" der det står utenfor, bare huset. Jeg leide skuret i tillegg og derfor så har det vel ikke noe å si om noe står der.

Jeg skal jo hente det. Men det er ikke prioritert. Huseier har jo sagt at det ikke er noe stress

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bodde i studenthybel en gang. Man forandrer syn på menneske-arten.

 

Best å bo hos foreldrene dine til du kan kjøpe enebolig. Og helst isolert fra eller i strøk med mange barnefamilier hvor da folkene har blitt mer etablerte, forstår fordelene av å leve i familie-enheter og ikke minst har kjørt fra seg alt det seksuelle. 

Lenke til kommentar

Artikler som faktisk kan være nyttige å lese er bak betalingsmur. Meeeen det er jo VG så det er helt sikkert bare søppel de har skrivet uansett...

 

https://www.vg.no/forbruker/helse/i/xPe1q8/ny-forskning-nytt-haap-for-behandling-av-autoimmune-sykdommer?utm_source=facebook&utm_medium=social%20media&fbclid=IwAR3I3SQ3d1RPYhwy86oEHIT0DPIvKG1NcusrMJGLRqjZfd0ST6nwR4PjYQA

Lenke til kommentar

At passkontorene kun er tilrettelagt for pensjonister og folk som går på nav.

 

Vi som faktisk jobber har jo ikke kjangs da det er stengt når jeg er ferdig på jobb kl 3....

Det har ikke noe å si. Du må jo snart ta hele dagen fri for å komme deg til nærmeste passkontor uansett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hun som flytta inn der jeg flytta fra i februar. Jeg satt igjen kjøleskap, komfyr, mikro, vaskemaskin osv... Gratis!

Så begynte hun å mase om post som kom dit enda. Uff var visst så fælt å sortere ut brevene mine fra sine egne.

Og mye mas om å hente diverse ting og saker...

Er det ikke greit at hun sier ifra om at hun fremdeles mottar din post? Ser ikke problemet er jo bare greit det?

 

Er jo også irriterende for folk å måtte tenke på andre sine ting..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...