Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tekniske problemer.

 

Går faen ikke an å ta den fergen. Jeg er så lei. Tatt den for ofte, er alltid noen problemer.

 

Kom ikke med fergen nå fordi forrige avgang ble kansellert og de bilene skulle med. Skulle sniket.

 

Aha. Noen annerledes ferger med nordlendinger som mannskap. Hvorfor har de gjort det, hva skjedde med Fjord 1?

Det gikk uten problem i dag da hvertfall. 

Lenke til kommentar

Ja de kjerringene er i veien støtt. Stiller seg  foran et sted med både korg og den svære ræva seg i bredden, og kan bli stående å sperre for noe i evigheter. Eller sperrer passasjer. Har gitt opp sånne egentlig, de får bare ta seg ut. Går et annet sted i mellomtiden.  

Lenke til kommentar

Mennesker som kjører sikksakk i rushkø irriterer meg. Jeg forsøker å tenke på at de muligens har det veldig travelt, hente barn i barnehagen og lignende, slik at jeg kan beholde fatningen.

 

Men jeg vet innerst inne at de er av den typen som kun tenker på seg selv og sniker så fort muligheten byr seg.

 

De er også av den typen som parkerer på "familie p-plass" når de kjører alene.

Endret av Psykake
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Irriterer meg over de som klikker I VINKEL i kommentarfeltene i landets største aviser, under artikler hvor hun svenske miljøforkjemperen er nevnt.

 

Interessant observasjon. Mange av de er menn, 50+, med usedvanlig mange thailandske damer i vennelista.

Endret av Psykake
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hater når panteautomaten blir full og man fortsatt har igjen noen flasker, så når man henter noen for å tømme automaten så tror de bak deg i køa at de skal få pante sine flasker først fordi du var borte i 2 sekunder?

 

Glem det. Neste gang skal jeg bare stå der så får de bak meg hente noen til å tømme.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det er irriterende. Særlig når man har spikket og spart lenge. Jeg har selv noia for billettbestillinger. Må sjekke datoer og tidspunkter og flytider, at navn er stavet korrekt, at fødselsdatoer er korrekt. Verste er de som skal ha passnummeret også. Når man bestiller på familie på 2 voksne og 3 barn = stress deluxe

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...