Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Nettaviser som skriver en overskrift om at "Har du noen slike, så kan du sitte på en ekstremt stor FORMUE uten å være klar over det!!" og så viser dem ett bilde av for eksempel noen veldig vanlige Pokemon-kort, gammelt Ninento/gameboy-utstyr eller Harry Potter-bøker, eller noe annet som ganske mange nordmenn sannsynligvis eier litt av.

 

Slike skriverier kan sannsynligvis generere temmelig mange sånne "klikk" til nettavisene. Men klikker noen på artikkelen for å lese mer, så viser det seg å være ett helt ekstremt sjeldent samleobjekt som det bare ble trykket for eksempel noen få hundre (eller kanskje ett par tusen) eksemplarer av på verdensbasis.

 

Når de skriver i selve overskriften at "Har du noen slike" med bilder av de aller vanligste eksemplarene som sannsynligvis har solgt millioner i hele verden, så gir jo det selvfølgelig inntrykk av at dette er gjenstander som ekstremt mange nordmenn sannsynligvis også sitter på.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

https://trd.by/aktuelt/2019/04/29/Unders%C3%B8kelse-Stor-aksept-for-fyllesyke-kollegaer-18923367.ece

 

– Det er uakseptabelt at så mange mener det er greit å stille på jobb i en tilstand som kan gå utover arbeidsprestasjoner, kvalitet og ikke minst sikkerhet, sier administrerende direktør Jon Sandens i Byggenæringens Landsforening.

 

Det er fordi du er en KJEDELIG drittperson som ingen liker!

Endret av Edgelord
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vandaler. Noen har ødelagt nye fine gatetrær for kr 50 000 i Haugesunds hovedgate. De er blitt filmet heldigvis, og får sjansen til å ordne opp før de anmeldes. Ja det er bare trær, men hva har trærne gjort dem? Noen syns det var så trist at de gråt.og jeg forstår dem. Man skal ikke ødelegge fine ting, det bør slås ned på. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar

"Jeg selger mitt GULLNUMMER!! 1 MILLION KRONER!!!!"

 

(+47) 883 46 144... :rofl:

 

Mange på jobben min har gullnummer, da de jobbet i telekombransjen på 90-tallet og kunne velge selv. Ingen mener selv at numrene deres er noe verdt, men det er helt syke nummer, noen med fem, seks nuller. Jeg skjønner ikke meg på folk som sitter på ca 100.000 potensielle kroner og bare "næh"

Endret av Edgelord
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...