Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig, sliter med det samme. Det er veldig mye som faktisk fungerer i utlandet, men noen programmer er låst til Norge, og det irriterer når jeg møter på det.

 

Jeg fant ingen gode, gratis, VPN med norsk IP. Heldigvis fikk jeg en snill venn av meg til å la meg koble meg opp gjennom hans personlige IP, når det er viktige live-sendinger som Vinter-OL eller Sjakk-VM.

Lenke til kommentar

Dagens tech trender. Alt er underveis. Alt er prototyper, ideer om ting som "kanskje". 

Alt virker som en svær investor-scam. Det hele stagnerer og gjennomføringskraften er ikke tilstede, og det er så jævlig mange hindringer i dag. Alt er bare buzzwords som går om, og om igjen. 

 

"We’re changing the way you think about data"

 

Nei, det gjør dere ikke.

Lenke til kommentar

Reklamer som er vesentlig høyere enn programmet som blir vist på TV. Ser kanskje en time på TV hver måned, maks, og nå husker jeg hvorfor. Reklame er et helvete i seg selv, men at volumet er såpass mye høyere enn programmene burde være ulovlig.

RiksTV skulle hatt en adblock, så hadde det vært mulig å se på TV.

Lenke til kommentar

Irriterer meg at jeg må levere inn en omfattende innlevering til folk som bruker det til å "lure" meg på en eller annen måte. Får ikke heller noe særlig til hjelp med mindre jeg blir underdannig overfor folk som allerede har lurt meg tidligere.

 

Skjønner ikke at jeg må gjennom dette. Det er ikke som at de får til noe likevel. Som vanlig må jeg "spille med" selv om alt er bestemt på forhånd....veldig irriterende og kjipt. 

 

=Forhåndsbestemt utfall.

 

=terning ikke nødvendig. hold den hjemme. 

Endret av Sandy Koufax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...