Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Telenor er ett hundre prosent ubrukelig.

 

Irriterer meg over godt voksne folk som bruker Telenor fordi de ikke vet om alternativene. Og måten de holder på i butikkene i Oslo, overtaler godt voksne folk som knapt vet hva internett er til å ha store datapakker på iPhonene sine for "det er jo greit å ha!"

Lenke til kommentar

Hadde 2 kontant mobiler på telenor. Når jeg skiftet til Happybytes med den ene, var jeg sikker på at beløpet som sto igjen ble overført til den andre mobilen. Nei, de bare tok pengene.

Aha så jeg var ikke crazy! Foreldrene mine hadde selvsagt telenor og derfor måtte jeg ha det. Det var flere ganger jeg sverget jeg hadde flere kroner igjen på kortet så jeg kunne legge anrop eller sende en sms men fikk stadig beskjed om at neida, det var tomt. Var ganske nazi på det også, var ikke ofte jeg klarte å skrape sammen nok penger til ett kontaktkort. De var så spesielle for meg på en måte at jeg har dem enda (nostalgi, i think). 

Lenke til kommentar

Jeg elsket The walking dead de første 2-3 sesongene så ble det så ekstremt repetitivt. Savner det hvis jeg skal være ærlig...

TWD er ett godt eksempel på hvordan hollywood tar en ide, inntar den, for så å drite ut ett crappy produkt som de så prøver å tvangsfore deg med tomme løfter om at det kommer til å bli så kult og nyskapende og whatever. Første sesong var helt perfekt. 

 

TWD kunne vært fantastisk. Er helt ærlig ganske pissed over det og vil gjerne se en reboot om 20 år. 

 

 

Zombie-serier

Nå er det enda en ny serie på Netflix

Så 2 episoder så giddet jeg ikke mer

Zombiegreier blir jo melka for alt det er verdt nå, men for å være ærlig så har zombiesjangeren, skrekk generelt egentlig, alltid vært oversvømt av søppel. Det tar tid å finne tiing som er verdt å se på. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dama liker reality shows fra sikkerhetskontrollen på flyplasser rundt om kring i verden, dere vet sikkert hva jeg snakker om. Jeg blir altså så provosert av å se på det der. Når folk ikke får komme inn i et land fordi de har søkt på feil visum eller noe annet papir-bullshit, så koker det i hodet mitt. Spesielt når de blir mistenkt for å ville komme inn i landet for å arbeide, og de ikke har arbeidstillatelse. Samma faen det, vell! La folk få lov til å dra dit dem vil, og jobbe med det dem vil. Det vil vi alle tjene på.

Endret av Skurupu
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nei, man er ikke tjent ved å ha det slik. Da ville 1 milliard indere + 1 milliard afrikanere flyttet til europa og USA, og det hadde blitt like jævlig her som i landene de dro fra.

Det blir verre her og bedre der, men kun på kort sikt. Et verdig offer i mine øyne. Vi burde tenke mer globalt, og mindre nasjonalt. Med dagens system er nasjoner i bunn og grunn det samme som bedrifter som konkurrerer med hverandre. Jeg hater denne formen for nasjonalisme, og er overbevist om at den er forferdelig ødeleggende for oss alle i det lange løp. For at verden skal bli bedre trenger vi mer sammarbeid. Jo mer flyt av mennesker og varer på tvers av landegrenser, desto bedre.

 

Går man tilbake i tid, og ser på oss menneskers historie, så er det i periodene med mye handel og sammarbeid som er de mest fredfulle. Når nasjoner burer seg inne, blir det krig.

Endret av Skurupu
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...