Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Røykere på jobb. Hver gang jeg spør om jeg kan ta lunsj, får jeg til svar: "Jeg skal bare ta en 5 minutters røykepause, så kan du gå".

 

Her om dagen jobbet jeg noen minutter ubetalt overtid fordi hun jeg jobbet med "bare" måtte ta noen trekk, så kunne jeg gå etter det. Neste gang vurderer jeg å bare si at det ikke er mitt problem at de må røyke. Man bør faktisk klare seg noen timer uten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet det er enkelte firmaer som praktiserer en ekstra betalt ferieuke for ikke-røykere/snusere. Synes egentlig det er en fin ordning, belønne ønsket oppførsel snarere enn å straffe "uønsket oppførsel". Og det er ikke til å stikke under en stol at om man røyker regelmessig så går det bort mye tid til det i stedet for produksjon.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Røykere på jobb. Hver gang jeg spør om jeg kan ta lunsj, får jeg til svar: "Jeg skal bare ta en 5 minutters røykepause, så kan du gå".

Her om dagen jobbet jeg noen minutter ubetalt overtid fordi hun jeg jobbet med "bare" måtte ta noen trekk, så kunne jeg gå etter det. Neste gang vurderer jeg å bare si at det ikke er mitt problem at de må røyke. Man bør faktisk klare seg noen timer uten.

En av grunnene til at jeg kutta ut en venn var denne forpulte røykinga flere ganger i løpet av en film

Lenke til kommentar

https://www.finn.no/job/fulltime/ad.html?finnkode=134947375

 

Vi søker en Android utvikler som elsker konstruksjoner! Vi lager ikke en fysisk konstruksjon hos oss, men vi lager en konstruksjon i software, eller en ‘app’ om du vil. Konstruksjon eller app, så lager vi ett system som bygger seg selv opp og ned avhengig av livssyklusen til Android. Vi tror at det å ta med seg denne livssyklusen igjennom alle komponentene i systemet tilslutt utgjør den rette aktøren for å få til en god konstruksjon. Det hele blir da en liten app-konstruksjon for oss - som bygger opp og river ned ui-elementer, henter og lagrer data og setter sammen noe som utgjør en ‘app’ for brukeren, alt etter som de bruker den.

 

No shit.


 

 

Bli med å bygg videre på hva vi har begynt på. Vi tenker at du har en stor fantasi som du kan bruke til å visualisere abstrakte systemer og har kreativiteten til å intuitivt sette deg inn i hvordan disse systemene kan endres og modifiseres slik at de kan bli til bedre og avsløre uforutsette utfordringer med systemene før de lages.

 

Herregud...

Lenke til kommentar

https://www.adressa.no/brandStudio/feature/v/vaskehjelp/slik-endret-appen-vaskehjelp-hverdagen-til-denne-familien/?utm_source=Schibsted_nettverk&utm_medium=Content&utm_campaign=Sak_1&utm_content=slik_endret_appen_vaskehjelp_hverdagen_til_denne_familien

 

Denne appen ENDRET hverdagen.

 

- Vi ønsker jo å bruke fritida vår på andre ting enn vasking. Vi har en hytte vi benytter mye og vi vil heller bruke tida vår på den - i stedet for å vaske hjemme, forteller Hege Løvseth.

 

Det er det DUMMESTE jeg noen gang har lest.

Endret av Edgelord
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Se for deg at du har full jobb og tre barn som skal kjøres på aktiviteter i tide og utide. Hvorfor ikke betale for vaskehjelp?

 

Ikke noe problem det, men det tar ikke så lang tid og artikkelen nevner bare at de har ett barn.

Man kan hvertfall dra på hytta uansett, trenger ikke å vaske hvis man ikke er hjemme heller.

Lenke til kommentar

Irriterer meg at jeg ikke har giddet å skifte til vinterdekk ennå, og plutselig en dag så kommer snøen, men "heldigvis" har jeg helårsdekk som er godkjent som vinterdekk, men som ikke er egnet for norsk vinter, og sikkert ikke så bra om sommeren heller..

Risikere liv og lem for noe som tar 2x 15minutter årlig er vel definisjonen på dum i mine øyne... Ikke bare ditt liv, men andres liv du setter i fare og. Folk  :nei:

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Vegard Harm har strøket 3 ganger på teoriprøven til bil. 

Det irriterer meg noe jævlig, da det minner meg på at det sikkert finnes lass med idioter i trafikken, som har meget liten forståelse av noe som helst, tydeligvis. Klarer man ikke teoriprøven på andre forsøk, mener jeg man bør ha det slik at man må vente et helt år før man kan prøve igjen, om i det hele tatt. 

Endret av BMWcoupeftw
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Vegard Harm har strøket 3 ganger på teoriprøven til bil. 

Det irriterer meg noe jævlig, da det minner meg på at det sikkert finnes lass med idioter i trafikken, som har meget liten forståelse av noe som helst, tydeligvis. Klarer man ikke teoriprøven på andre forsøk, mener jeg man bør ha det slik at man må vente et helt år før man kan prøve igjen, om i det hele tatt. 

Var nettopp centimetere fra å bli påkjørt i trafikken selv. Vanlig 3 punkt rundkjøring med første avkjøring rett frem for nordgående trafikk. Jeg er sørgående. Nordgående idiot legger seg ytterst fra innpunkt, blinker før første utpunkt, begynner å svinge ut ved første utpunkt. Og treffer nesten meg i frontsiden når jeg kjører inn i rundkjøringen.

Hadde UP vært der, så hadde idioten mista lappen på stedet.

 

Teoriprøven har egentlig fint lite å si om hvorvidt en er god til å kjøre eller ikke. Prøven er lagt opp til at man skal tenke før man svarer, og formulert på en sånn måte at det er utrolig lett å mistolke spørsmålet. I trafikken så tenker man med "magen", og ikke med hodet.

Endret av Dragen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Risikere liv og lem for noe som tar 2x 15minutter årlig er vel definisjonen på dum i mine øyne... Ikke bare ditt liv, men andres liv du setter i fare og. Folk  :nei:

Enig! hadde noen kræsjet i meg, fordi han\hun ikke hadde giddi å bytta til vinterdekk, så skulle jeg sørga for at det hadde blitt lite bilkjøring på den personen etterpå! 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...