Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Clintons bok "The president is missing" er ikke signert av Bill selv , det er autopenn signatur.....samme med Shirley Maclaine , hun fikk sekretær til å signere bøker , villedende da disse ble annonsert som ekte signerte

Lenke til kommentar

Helvetes møkka-været som har vært de siste par dagene!

 

Ble is og glatt for en dag eller to siden, så det var veldig vanskelig å se hvor det var noenlunde trygt å gå.

 

Men deretter kommer det faktisk ett tynt lag med snø over det hele. Så nå er helt umulig å se hvor det er speilglatt, og hvor det tidligere har blitt strødd littegrann grus.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

Irriterer meg at jeg ikke har giddet å skifte til vinterdekk ennå, og plutselig en dag så kommer snøen, men "heldigvis" har jeg helårsdekk som er godkjent som vinterdekk, men som ikke er egnet for norsk vinter, og sikkert ikke så bra om sommeren heller..

Helårsdekk i Norge? Er du vant til å bo sørover i Europa?

Lenke til kommentar

Gi meg heller litt lavere trekk året rundt please. Kanskje folk hadde brukt mindre på julegaver også, om vi ikke fikk den lille "bonusen" hver desember.. Trenger jeg noe kjøper jeg det selv, venter ikke til jul så jeg kanskje får det i gave..

Jeg gir beskjed at jeg ønsker meg penger, fordi det jeg ønsker koster kr, så legger jeg til sparepengene. Gaver jeg ønsker meg er ellers til jul og bursdag er typ sokker fra ullvang, glass fra Hadeland, og eggeglass.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Gi meg heller litt lavere trekk året rundt please. Kanskje folk hadde brukt mindre på julegaver også, om vi ikke fikk den lille "bonusen" hver desember.. Trenger jeg noe kjøper jeg det selv, venter ikke til jul så jeg kanskje får det i gave..

Lønnskontoret hos oss lar oss velge selv om vi ønsker halvt trekk. Det gjør sikkert ditt og.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan du ikke bruke blurayen? Tror Samsung har best smart tv, men personlig liker jeg ikke alt det andre ned Samsung, bygg osv

Ps4 du menner. liker tastatur bedre enn joystikk , lhar koplet inn å bruker g910 li tv, liker tv veldig bra men det er små ting som irriterer da exe hvis jeg skriver exe hei på deg litt fort må skrive sakte ellers blir heeeiiii påååååå deeeegg det irriterer jevlig å den sletter litt for mange ord om gangen oxo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...