Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

At samfunnet er så dobbeltmoralsk.

 

-Om du velger å gå på date med noen pga. at du er tiltrukket av deres økonomiske frihet så er du overfladisk (golddigger osv)

-Men om du velger (som de fleste gjør) å gå på date fordi du er tiltrukket av utseende, så er det helt ok?

 

Er ikke begge situasjoner i utgangspunktet overfladisk selv om begge situasjoner kan føre til at du kanskje forelsker deg i personen istedenfor det overfladiske.

Jeg innså nylig at de som er golddiggere som vi elsker å hate så mye gjør det faktisk riktig. Kjærlighet er ett moderne konsept, ekteskap ble jo originalt brukt for å forene familier og få mer makt - golddiggers gjør jo nettopp det. Det er alle vi andre som er sære skapninger sånn egentlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen med hånden på hjertet kan si at partners økonomi er helt uviktig? Det er en av mange faktorer som leder til tiltrekkelse.

 

Det er vanvittig naivt å tru at folk holder sammen hovedsakelig fordi de elsker hverandre. Forelskelse er sekundært. Det er flott, men ikke påkrevd.

Ingenting å si her. Hadde min bedre halvdel tjent mer så hadde vi selvsagt hatt råd til luksusvarer, dyrere bil eller dyre ferier, men vi har det mer enn godt nok nå

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lokale pizzasjappa har online-bestilling kun for henting, og ikke levering. Hva faen da? Hvorfor må vi introverte bli tvunget til å gjøre ting vi ikke vil?? :wallbash: :wallbash:    [Retorisk spørsmål. Klageinnlegg]

Her bruker det å stå mellom pizzabakeren og peppes når jeg skal bestille. Pizzabakeren er litt billigere, og litt bedre, men krever at ordren ringes inn, så da ender jeg som oftest opp med peppes siden jeg kan bestille på nett.

 

Har ikke angst for å ta telefon eller noe, er bare så lat haha.

Lenke til kommentar

Her bruker det å stå mellom pizzabakeren og peppes når jeg skal bestille. Pizzabakeren er litt billigere, og litt bedre, men krever at ordren ringes inn, så da ender jeg som oftest opp med peppes siden jeg kan bestille på nett.

 

Har ikke angst for å ta telefon eller noe, er bare så lat haha.

Jeg har bestilt fra Pizzabakeren sin hjemmeside mange ganger. :p

https://www.pizzabakeren.no/

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det noen med hånden på hjertet kan si at partners økonomi er helt uviktig? Det er en av mange faktorer som leder til tiltrekkelse.

 

Det er vanvittig naivt å tru at folk holder sammen hovedsakelig fordi de elsker hverandre. Forelskelse er sekundært. Det er flott, men ikke påkrevd.

Min partners økonomi har null innvirking på vårt forhold, ser ikke sammenhengen mellom penger og følelser

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...