Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3RYwwc

Ingenting å si her. Hadde min bedre halvdel tjent mer så hadde vi selvsagt hatt råd til luksusvarer, dyrere bil eller dyre ferier, men vi har det mer enn godt nok nå

Whoosh sa det. Hva om din bedre halvdel var trygdet og fikk utbetalt det minste man kunne få?

Lenke til kommentar

1. Sto bak i køen på butikken.. Selvfølgelig bak en gammel dame.. Å hva tar hun opp? Ørti fuckings mynter og ikke klarer hun og telle.. Selv mynt-automaten/maskinen spyttet ut halvpartene av alle forsøk på å mate den.. ffs -_-'

 

2. En lastebil stoppet MIDT I VEIEN i en 80 vei fordi den saltet i 5 km/t.... MIDT I VEIEN.. Ville være snill, men er NULL sikt på motsatt kjørefelt så vi var 8 biler som snek oss forbi lastebilen.. saaaakte.

 

3. Så på julegaver på elkjøp, Å AKKURAT kl 16:00 var tilbudet over for den ENE spesifikke fuckings varen.. Vi var der klokka 16:01..... Rip kaffe-maskin til 350.. Nå koster den 999 c: (å jeg hater disse plutselig pris-endringene...)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

At posten ikke klarer å få en pakke fra terminalen til utleveringsstedet (5km unna) på 2 dager.

Dette er kanskje en kjip bieffekt av Black Friday (som er en greie jeg egentlig liker):

 

Man må vente i mange dager ekstra på ting man kjøper uavhengig av at det er Black Friday, og som man helst ville hatt litt raskt...

 

Argh.

Endret av KalleKanin
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte nylig noen tacolefser. Spiste én, og la resten i kjøleskapet. Dagen etter var det mugg på alle lefsene igjen i pakken.

 

De var altså mugne under 24 timer etter at de ble åpnet! Holdbarhetsdatoen er til langt ut i 2019. Den kom i en pose man kan "lukke" etter bruk, og jeg puttet i tillegg en brødpose over pakken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

At det vil være eget program for Johaug combacket på TV2 på lørdag midt i beste sendetid.

Medias måte å få kjerringen tilbake. Motbydelig.

Hvis du synes sjakk er kjedelig så kan du jo få deg en kobra , da blir det nok action :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...