Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var nettopp centimetere fra å bli påkjørt i trafikken selv. Vanlig 3 punkt rundkjøring med første avkjøring rett frem for nordgående trafikk. Jeg er sørgående. Nordgående idiot legger seg ytterst fra innpunkt, blinker før første utpunkt, begynner å svinge ut ved første utpunkt. Og treffer nesten meg i frontsiden når jeg kjører inn i rundkjøringen.

Hadde UP vært der, så hadde idioten mista lappen på stedet.

Det er lov å kjøre helt rundt i ytterste fil. Du har imidlertid ikke lov å forstyrre de som er inne i rundkjøringen, ved f.eks. å kjøre inn i den og bli påkjørt av en av dem, fordi du har vikeplikt. Men dette vet du selvsagt.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ehm.. de har ikke på seg shorts fordi det er pent eller for st du skal stirre på dem nei. I sport har antrekket mer å si for hvordan du vil utføre den type sport og ofte er det viktig med riktig type utstyr eller klær. Som i svømming, man bruker heldekkende badedrakt fordi du ikke kan bevege deg like fort under vann i en two piece.

 

Ignoranse er irriterende. Det å få filmet skrittet istedenfor fjesene deres er selvsagt mer enn bare å bli offended by whatever. De er sure bitches hvis de klager men er ingen vits å gjøre noe hvis de blir presset til å være kule med det? Typisk! De er damned if they do and damned if they dont. Er som ett fucka spill where no one wins.

 

Selvsagt kler ungjenter som driver sport seg ut i skimpy outfits så gamle griser skal få stirre på skrittene deres! Er jo ingening annet de er verdt uansett så, kvinnesport er jo bullshit uansett ammiright?? /s

 

 

Endret av Countryman
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Nå vet ikke jeg hvem som "bestemmer" antrekkene, men gutta har vel på seg vanlige shorts så det fremmer vel ikke noe spesiell fordel der. Er vel kanskje mest med kultur å gjøre. Og selvsagt vil en normalt seksuell hetero mann like å se på flotte damer, akkurat som normalt seksuelle hetero damer liker å se på kjekke menn. Det som det går mer på er om det er forventninger til det, og hva man gjør ut av det. For å si det annerledes; om et flott dame går lettkledd vil jeg selvsagt ta en titt. Men jeg forventer ikke og krever ikke at flotte damer skal gå lettkledd.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ignoranse er irriterende. Det å få filmet skrittet istedenfor fjesene deres er selvsagt mer enn bare å bli offended by whatever. De er sure bitches hvis de klager men er ingen vits å gjøre noe hvis de blir presset til å være kule med det? Typisk! De er damned if they do and damned if they dont. Er som ett fucka spill where no one wins.

 

Hvorfor er halve dette avsnittet på engelsk?

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Vegard Harm har strøket 3 ganger på teoriprøven til bil. 

Det irriterer meg noe jævlig, da det minner meg på at det sikkert finnes lass med idioter i trafikken, som har meget liten forståelse av noe som helst, tydeligvis. Klarer man ikke teoriprøven på andre forsøk, mener jeg man bør ha det slik at man må vente et helt år før man kan prøve igjen, om i det hele tatt. 

 

Teoriprøven har ingenting med å være ute i trafikken å gjøre. Tror du noen som helst tenker "Oi bremselengden her da? 3 ganger lenger hvis friksjonkoeffisienten er mindre enn 0.5?? Jeg må bremse innen 2.7 sekunder for å unngå en kollisjon"

 

Intuisjon og erfaring er alt. Enkle ting som vikeplikt er ikke skikkelig "inne" før man kjører litt rundt. Ikke kom å påstå det heller.

Først når man bruker 0 konsentrasjon på giring, brems, plassering og styring kan man danne seg et bilde av det som skjer rundt. Og det får man kun ved å kjøre selv i en uke, en måned eller et år - spørs hvem man er.

 

Hvilken som helst akademisk begavet dust kan pugge til teoritimen, men som kjent er det mennesketyper som trailersjåfører, og "livets harde skole"-folk som er flinkest til mekaniske og praktiske ting - som å kjøre bil og holde den i stand.

Endret av Edgelord
Lenke til kommentar

Hvorfor er halve dette avsnittet på engelsk?

Vane. Snakket engelsk og norsk og albansk om hverandre hele livet. Moren min pleide å snakke til meg på albansk på trass fordi hun mente at jeg måtte snakke albansk og jeg snakket norsk tilbake på trass fordi jeg mente at vi burde snakke norsk siden vi bor i norge, så har det bare smittet i dagliglivet. Alle søsknene mine gjør det samme nå. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Dropp smarthøyttaler til jul, dette blir de viktigste teknologitrendene i 2019

Den viktigste teknologitrenden i 2019 kommer ikke til å bli smarthøyttalere. De trenger noen år på å bli smarte. Derimot blir kunstig intelligens (AI), 5G, grønn teknologi og personvern stort i året som kommer. Og vi vil begynne å se at saksbehandlere blir erstattet av roboter. Det mener Salvador Baille, rådgiver i Intelis, og Bjørn Taale Sandberg, forskningsdirektør i Telenor. Programleder Marius Lorentzen og produsent Magne Antonsen.

 

Dropp smarthøyttaler, kjøp heller... hæ?

Endret av Edgelord
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...