Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Sånn forbanna klikkelyd når folk bruker telefonen er jævlig irriterende.

 

At det ikke irriterer de som bruker dette er også irriterende. Ta nå litt forbanna hensyn. De som har designet den lyden irriterer meg, og de som har tillatt at den brukes som tastelyd.

 

Hva slags mennesker er det som ikke slår av den lyden?

Blinde og svaksynte?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når trente personer i film og serier skyter personer hvorsomhelst på kroppen og aldri sikter på hodet

Tar det som en selfølge at man sikter på hodet når flere kroppskudd ikke har noen effekt og spessielt om en treffer på denne personen en andre gang, men neida, sløse ammo på kroppen som ikke har noen virkning, arghh!!

Lenke til kommentar

At få forstår at en ekte nordlænding kunne kommer fra nordland fylke

 

hvorfor skal en person som kommer fra dette fylkes så til de grader anymiseres ?

de fra troms og finmark har joe enegen betegnelse så de trengger ikke flere

 

Når man kaller de sør for seg for søringer ( f.eks så vil jo ingen fra oslo eller trøndelag likt å bli kalt for sørlendinger )  så kan man og såjakk alle nor for seg for noringer :

Ingen i trøndelag vil nok heller ikke like at de blir kalt for norlendinger av fol fra oslo

Derfor iriter det meg at man ikke kan respkterere  personer fra norlad på en skikkelig måte

Lenke til kommentar

Går det? ^

 

 

 

 

Gikk på Expert i dag for å se på noe bærbar PCer. Det var jo jævlig lett når alle er låst inne i noen hengsler som gjør at man ikke en gang kan lukke igjen lokket eller løfte den opp.

Jada. Gå inn i en butikk å kjøpe en bærbar til 10k kun ved å se og kjenne på tastaturet samt se skjermen, mhm riiiiight!

 

Håpløst. Det verste er at kun Expert har ASUS bærbar i sortimentet sitt i dag ... Vet ikke hva som har skjedd med Elkjøp og Lefdal men de har ingen ASUS ...

Endret av Lami
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gikk på Expert i dag for å se på noe bærbar PCer. Det var jo jævlig lett når alle er låst inne i noen hengsler som gjør at man ikke en gang kan lukke igjen lokket eller løfte den opp.

Jada. Gå inn i en butikk å kjøpe en bærbar til 10k kun ved å se og kjenne på tastaturet samt se skjermen, mhm riiiiight!

 

Håpløst. Det verste er at kun Expert har ASUS bærbar i sortimentet sitt i dag ... Vet ikke hva som har skjedd med Elkjøp og Lefdal men de har ingen ASUS ...

Det blir det samme som jeg klagde på over, når jeg skulle kjøpe skjerm viste alle bare en lavoppløselig reklamevideo. Hvordan skal man da bedømme skjermen?
Lenke til kommentar

Folk som deler alt for mye på Facebook. De jeg bor hos er på en konferanse i New York (noe de er et par ganger i året) og det siste dagen skal det deles så inni helvete med bilder fra Manhattan. Er det virkelig nødvendig å dele ett og ett bilde i 12 timer i strekk? "Oi, se på det høyet bygget her", "Her bor Trump", "Se alle skjermene og lysene på Times Square", "Nå er vi lei av å gå rundt. Her er et bilde av en is"...

 

JADA, alle har sett det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...