Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Den nye "min liste" i netflix viser filmene i tilfeldig rekkefølge. Er det mulig?

Samme gjør min. Sjukt irriterende.
Hvorfor er det irriterende?

 

 

Det må da være åpenbart, blir vanskeligere å finne fram enn om det står alfabetisk.

 

Har ikke netflix, men det er samme i Spotify egentlig. Du må selv legge albumene alfabetisk manuelt i spillelisten.

Skulle tro det  må være enkelt å legge inn en  "ordne etter navn" funksjon.

Lenke til kommentar

 

 

Den nye "min liste" i netflix viser filmene i tilfeldig rekkefølge. Er det mulig?

Samme gjør min. Sjukt irriterende.
Hvorfor er det irriterende?

 

Bløffer du?

 

Det er to problemer. Den ene er at man finner ikke igjen ting. Den ene dagen er de stokket på den ene måten, og den andre dagen på den andre måten. (Det er altså ikke sånn at de står i den samme tilfeldige rekkefølgen hver dag.) Når man har over en skjermfull filmer i køen og ser etter den som var nederst er den plutselig øverst.

 

Det andre er at den fungerte som en kø for ting man skulle se. Ting sto i køen i den rekkefølgen de ble lagt til. Nå er køfunksjonaliteten borte. Tenk deg at du står i kø på butikken. Hver gang en ny kunde kommer stokkes køen tilfeldig.

Lenke til kommentar

Wow, hadde aldri trodd humøret kunne synke så fort. Har akkurat hentet i nærheten av hvor vi bor, hun har vært i sverige med søstra og andre slektninger i et par dager. Det går ikke 5 sekund etter at hun går inn døra før hun kjefter og maser for alt mulig tull. Hvorfor gidder jeg..

 

Å nei, jeg har ikke rotet og møkket til her, jeg har jo knapt vært hjemme selv.

Nager dama de mye?

Lenke til kommentar

Skriveren på jobb har som standard å skrive ut på begge sider, helt greit det.

Det som er helt dust er at den skal snu arket og skrive ut på "baksiden" når det er bare 1 side å skrive ut.

 

Jeg hater sånne ting, enten må jeg endre innstillingene på hver utskrift eller så må jeg stå der og se på at skriveren flipper papiret uten mening og bruker dobbelt så langt tid.

Lenke til kommentar

 

Mistet over 30 faner i Chrome appen for mobil. Dette er femte gangen det skjer. Fuck you, Chrome. Hello, Firefox.

Hvorfor har du oppe så mange faner på en gang? Har du ikke hørt om bokmerker? :p

 

Jo, men det var ting jeg bare skulle lese gjennom, så ble det glemt, så la jeg til nye sider, osv. Så tenkte til slutt at jeg leser dem sånn etter hvert, og derfor hadde jeg de bare åpne.
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hva som er verst....dårlige selgere eller gamle mennesker for late til å lære seg nye ting.

 

Skulle kjøpe nye ørepropper på en Netcom butikk, noe som ikke trenger ta mer en 120 sekunder. Havnet i kø bak ett eldre ektepar som skulle ha telefon med kontantkort. Etter 20 minutter venting klarte de endelig betale for seg. Var det min tur? Neida, nå begynte de å spørre om ringepris til Sverigen og selgeren som tydeligvis ignorerte at butikken begynte å fylle seg opp, begynte å slå opp priser.

 

Jeg har selv jobbet med salg og vet at noen ganger må man kjapt og effektivt gjøre seg ferdig med en kunde. I dette tilfellet henvise til brukermanualer og telefonkatalogen. Å ha flere kunder vente pga en kunde er dårlig selgerskikk!

 

Ente med at jeg rage quitta køen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kommer i køer med sånne folk støtt syns jeg, men fint å høre det ikke er bare meg.

Typisk at selgerne da nærmest demonstrerer at de tar seg god tid, med å gjøre ting mer langsomt og omstendelig enn normalt.
Vet ikke om det er en taus måte å signalisere hvem som "bestemmer" og "du må bare vente". Kan nesten tro det.

Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har stått og kokt pga av sånt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Katten min oppfører seg som et menneske. Den kommer ikke når jeg vil ha hjelp til noe, men kommer seilende gjennom luften i pantersprang dersom jeg holder noe å hånden den har lyst på.

Hva pleier katten din å hjelpe deg med?

 

Du vet. De vanlige tingene...

Gå med søpla. lage mat, dra på butikken osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

At jeg er så forbanna ubesluttsom.

Ble ikke en dritt på meg i dag, drikking med kopiser fordi jeg ikke klarte å bestemme meg om jeg skulle kjøre 1time i pissregn for å komme dit. Fikk vite igår men glemte av det, så fikk jeg først vite kl19 hva planene ble så.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...