Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Ting som irriterer meg:

 

- Folk som retter på grammatikken min.

- Bilister som ikke stopper når jeg klart og tydelig viser at jeg skal over veien.

- Sure bussjåfører

- "Slik skal menn behandle damer"-artikler

- Romfolk som kommer med koppen sin oppi trynet mitt

 

Og mye mer. :)

Du bruker ikke nok punktum.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ting som irriterer meg:

 

- Folk som retter på grammatikken min.

- Bilister som ikke stopper når jeg klart og tydelig viser at jeg skal over veien.

- Sure bussjåfører

- "Slik skal menn behandle damer"-artikler

- Romfolk som kommer med koppen sin oppi trynet mitt

- Moren til en kamerat av meg som legger ut alt på FB. Sånn som "nå må jeg skryte av meg selv igjen. Har lagd middag, vasket stua, ryddet, tørket støv"... Altså, hvem faen er det som ikke rengjør huset sitt?

- Folk oppi 50-åra som kaller venninnene sine for "snuppah", "zøta", og som gir hverandre en "stor koz til znuppah si <3 <3 <3"

 

Og mye mer. :)

Kunne kjenne meg igjen i 90% av alt du skrev der...
Lenke til kommentar

Ting har begynt å gå skeis igjen. Orker ikke gå inn i detaljer, men også veldig irriterende at jeg tar meg nær av alle disse detaljene og lar dem ødelegge dagen min. Kom på jobb veldig tidlig for engangs skyld, men føler at jeg har mistet arbeidslysten allerede. Faen heller.

Endret av Myst
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mest av alt: 

 

TV - serier hvor introen er akkurat så lang at det er litt irriterende å sitte gjennom hele, men samtidig er den kort nok til at det er vanskelig å skippe over den uten å komme litt ut i episoden. 

 

TV - serier som noen ganger har litt av episoden før introen og andre ganger ikke. 

Endret av Carlgutt
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Mest av alt: 

 

TV - serier hvor introen er akkurat så lang at det er litt irriterende å sitte gjennom hele, men samtidig er den kort nok til at det er vanskelig å skippe over den uten å komme litt ut i episoden. 

 

TV - serier som bytter frem og tilbake på å ha litt av episoden før introen og resten etter. 

 

Veldig enig. Merker ikke så mye til det når jeg kun ser én episode, men hvis jeg skal se flere i strekk blir det temmelig plagsomt.

Lenke til kommentar

At når folk skal hive seg innpå veien fra en sidevei enten med eller uten vikeplikt, og det er 60, at de da ikke får ræven oppi fartsgrensen.

Når jeg øvelseskjørte så ble jeg lært at jeg skal trykke klampen i bånd for å komme opp i fartsgrensen og ikke hindre andre bilister, men ikke faen om folk skjønner det.

 

Også irriterer det at sommeren er borte. Var to dager med ok varme og sol, og nå er det overskyet og 10 grader. Jaja

Lenke til kommentar

At når folk skal hive seg innpå veien fra en sidevei enten med eller uten vikeplikt, og det er 60, at de da ikke får ræven oppi fartsgrensen.

Når jeg øvelseskjørte så ble jeg lært at jeg skal trykke klampen i bånd for å komme opp i fartsgrensen og ikke hindre andre bilister, men ikke faen om folk skjønner det.

 

Også irriterer det at sommeren er borte. Var to dager med ok varme og sol, og nå er det overskyet og 10 grader. Jaja

Opplevde i dag en liten fisebil som la seg ut rett foran meg på motorveien, helt i starten av akselerasjonsfeltet, uten å få opp farten. Enig med deg. Jævlig irriterende.

Lenke til kommentar

Ja, også akselerasjonsfeltet som du sier. Folk her i Bergen må være helt fjerne. Ikke svarte om de bruker feltet til det som det skal brukes til!

Her skal en opp i 80km/t, også kommer de ikke opp i mer enn 60-70 på det lange aksfeltet før de kjører inn på høyre felt og fiser videre. Helveteee blir helt gal av sånne folk som ikke klarer å trykke ned gassen! Det resulterer også i unødvendig bruk av bensin spesielt når det er gjerne en liten stigning oppover og en må akselerere fra 60 til 80 fort fordi en skal videre og vekk fra irritasjonsmomentet foran.

Lenke til kommentar

 

Samme idiotene bremser jo ned før retardasjonsfeltet også....

Ja. Jeg skjønner det om feltet er veldig kort, men som oftest har ikke en personbil noe problem med å kunne gjøre det. Spesielt artig i oppoverbakker.
Her snakker vi laaange felt...

Korte felt, jo greit nok men trenger ikke å med i 50 i 80 sona om feltet er kort.. Holder å sleppe gassen.. Veldig greit å blinke før man sakker av også..

Lenke til kommentar

Visste at Universet ville kødde med meg igjen. Det skjønte jeg i går da jeg handlet i går og totalsummen kom nøyaktig på 666,00 kr. "Ok, det lover ikke godt" tenkte jeg. Sannelig fikk jeg rett.

 

Møkkadag på jobb takket være en surpomp av kollega og må sannsynligvis utsette ferien litt, fikk brev om avskilting fra SV i dag selv om både omregistrering og forsikring er unnagjort, sliter med å finne et passende skjermkort til PCen,  og må kjøpe nytt batteri til mopeden.

 

Nysgjerrig på hva mer ellers som venter på meg i morgen.

Lenke til kommentar

Det er helt utrolig å se hva folk finner på å skrive, med fullt navn og alt. 

 

 

Vi hadde den diskusjonen her i forumets ledelse etter den 22. juli, da media fikk kollektiv panikk og avskaffet anonyme innlegg. (Det skjedde i min "oppsigelsestid" som admin.) Vi var nok ganske enige her på huset om at det ikke ville stoppe de mest rabiate, siden de jo så åpenbart mener det de sier. De neste årene har vel bekreftet det.

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...