Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk som tror de vet hva du egentlig vil. Om jeg sier nei til noe er det gjerne fordi jeg ikke ønsker. Men enkelte jeg kjenner mener til stadighet å vite mer om hva jeg ønsker enn jeg selv gjør. 

 

Stemningen blir liksom så rar når det som i utgangspunktet var ment som et høflig avslag blir til en småirritert "Hehe, for tredje gang, jeg er nok nødt til å si nei *falsk smil og latter*". 

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Folk som absolutt skal rope så høyt som mulig på offentlige steder fordi de har fått i seg noen pils og er på vei til byen. Ja, vi vet at du skal på byen og drikke deg drita og få deg ett knull, WOOOHOO, now shut the fuck up.

 

Har merket veldig mye til en annen variant. To kvinner (gjerne med hund eller barn) som går ved siden av hverandre og prater.

 

Av en eller annen grunn hever de stemmen når de passerer meg, for å liksom gjøre det extra tydelig at det ikke gjør noe at jeg hører hva de sier.

Teit.

Lenke til kommentar

 

Folk som slipper hundene sine uti badevannet.

Hva er feil med det? En pelsdott har vel minst like stort behov for å kjøle seg ned som oss mennesker.

 

 

En pelsdott med et utørket rumpehull. Det handler ikke om behov for å kjøle seg ned, men at de leker. Vann ute i naturen er store. Det er ikke nødvendig å gjøre det akkurat på stedene som er tilrettelagt for mennesker.

 

F.eks. en gang jeg var der, så var det én person der (meg) og hundeeier, og av 100 meter vannstripe så skulle hun ha hunden uti 2 meter fra meg.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg over kvinner som synes det er bra at overvektige kvinner tør å vise kroppen sin. Men så fort en kvinne med modellkropp viser seg frem i bikini, er det plutselig galt - fordi da gjør hun det kun for å skryte av kroppen sin (eller noe sånt).

 

Jeg jobber som lærling i et IKT-firma (slutter om en måned), og jeg har oftest sittet på førstelinje. Det som irriterer meg er enkelte kunder som skal være opptatt med alt annet i bakgrunnen når vi snakker i telefonen. Var til og med ei som sa: "Går det greit om du holder linja litt, jeg må ta en litt viktig telefon her skjønner du"... Jeg sa: "Ja, greit det."... Før jeg hører i bakgrunnen: "Ja hei du, jeg skulle ha bestilt en stor pizza med pepperoni"...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Måtte smette en akkurat innimellom som vanlig. Irriterende :roll:

 

Jeg jobber som lærling i et IKT-firma (slutter om en måned), og jeg har oftest sittet på førstelinje. Det som irriterer meg er enkelte kunder som skal være opptatt med alt annet i bakgrunnen når vi snakker i telefonen. Var til og med ei som sa: "Går det greit om du holder linja litt, jeg må ta en litt viktig telefon her skjønner du"... Jeg sa: "Ja, greit det."... Før jeg hører i bakgrunnen: "Ja hei du, jeg skulle ha bestilt en stor pizza med pepperoni"...

 

Er det når du ringer dem da? For hvis det er kunden som ringer deg, er det jo de som bruker tellerskritt.

 

Der har jeg noen ganger irritert meg over kundebandlere som drøyer. Tar en sånn; "smatt-smatt-smatt-smatt" når de leter

etter noe(hvis man skjønner). Akkurat den der irriterer meg.

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...