Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke så rart. Arkam Knight er en katastrofe av en PC port. Vet ikke om de har endret det nå, med det tekniske var så dårlig utført at de måtte fjerne spillet fra Steam pga. alle klagene. Sjekk anmeldelsene på Metacritic. Forferdelig.

 

Så, on the bright side, du er ikke den eneste. Det er ikke PC-en din som suger, men selve spillet.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Ja, mulig, syns jeg så noen negative overskrifter mens jeg søkte etter info om kompabiliteten , og virket å funke ganske bra i en video med samme modell og spec, så tenkte det burde gå bra (min spec er oppgitt i profilen for interesserte). Men ser nå at WBgames har annonsert i går at de jobber med saken, men tar sikkert en stund før alt er på plass. Har installert på stasjonære også, så skal prøve der også senere.

 

For å være litt on-topic, irriterer at jeg kan være treg i nøtta noen ganger. Her har jeg kjøpt top notch grafikkort (for mitt bruk, ikke generelt) med "gratis" spill, og så spiller jeg spillet på laptopen. Skjønne seg den man kan. :p

Lenke til kommentar

At værmeldingene for uken som kommer ser helt jævlige ut, 25-30 grader?

Aner ikke hvordan det skal gå.

 

Vi kan hvertfall være glad vi er her i norge. Andre steder blir det så varmt at asfalten smelter. Det skal visst bli extremt varmt over hele verden denne sommeren, men norge er av de som kommer best ut. Spesielt på vestkysten ska vi bli mye forskånet.

Det skyldes at smeltingen av is på Grønland har medført et svært kaldt felt ute i havet som reduserer golfstrømmen.

Lenke til kommentar

 

Jeg ser faen ikke poenget til Laila der. La nå folkene få leve i fred. Helt unødvendig mas.

 

Selvsagt ser du ikke poenget til Laila. Du har ikke vært så uheldig å være naboen deres. Du kjenner heller ikke hele historien. Du kjenner bare den siden disse "stakkars" folkene forteller. De har aldri hatt noen problemer med å lyve for å få sympati. Du kan lese hele historikken mellom kommunen og disse folkene, så skjønner du at de mener at de er hevet over loven (som alle oss andre må rette oss etter). Laila er ikke den eneste naboen de har kommet på kant med, for å si det sånn....

Lenke til kommentar

 

 

Jeg ser faen ikke poenget til Laila der. La nå folkene få leve i fred. Helt unødvendig mas.

 

Selvsagt ser du ikke poenget til Laila. Du har ikke vært så uheldig å være naboen deres. Du kjenner heller ikke hele historien. Du kjenner bare den siden disse "stakkars" folkene forteller. De har aldri hatt noen problemer med å lyve for å få sympati. Du kan lese hele historikken mellom kommunen og disse folkene, så skjønner du at de mener at de er hevet over loven (som alle oss andre må rette oss etter). Laila er ikke den eneste naboen de har kommet på kant med, for å si det sånn....

 

Og ja, jeg er klar over at innlegget ditt er ca 4 år gammelt, men de holder fortsatt på og tvangsmulkten vokser...

Lenke til kommentar

Folk som ikke lar andre gå ut av bussen før de stiger på, men heller presser seg på. De er Like tilbakestående idioter som de som ikke går ut av bussen for å så gå inn igjen, men velger heller å gjøre seg tynn som mulig.

 

 

Det er ikke slikt atbussen stikker fra deg. Skal begynne å dytte/skrike til folk som ikke klarer å bevege seg

Jo det er slik på Sunnmøre.

Lenke til kommentar

 

Laptopen klarer ikke å kjøre Arkham Knight skikkelig, selv med alt satt på minimum.  :cry:

Er det noen PC-er som klarer å kjøre Arkham Knight skikkelig? :p

 

Ja, min andre faktisk, spilte en del på stasjonære i går og funket knall det. :) Alt på høyeste innstilling av det som var tilgjengelig og opplevde ingen lag eller bugs. Eneste som irriterer er at det er så mange knapper å kunne, vite hvilken som gjør hva og ha dreis på det. :p

 

Jøss, klarte faktisk å være on-topic mens jeg var off-topic... :ph34r:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...