Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg får sitte på til jobb med en som kjører så fryktelig dårlig. Gjør alt det jeg irriterer meg over ved andre bilister; kjører i venstrefil når høyrefil er ledig, blinker før han sjekker at nabofilen er ledig, synes det er uproblematisk å snike i kø, og har null oversikt over det som skjer andre steder enn rett foran han. Jeg vil nødig klage for mye, for det tar jo fire ganger så lang tid med buss.

Lenke til kommentar

Tatoveringer. Uansett hva de skal minnes eller meningen bak de så er det så utrolig tacky. Det finnes personer som kler tatoveringer og tatoveringer som ser bra ut, men 99.999% av befolkningen ser ut som de nettopp har lest ferdig "How to be White Trash for Dummies!". Om tatovering er så jævla nødvendig så begrens det ihvertfall til et bittelite symbol. Det burde ha like mye verdi, om det er det som er tanken bak.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ja hvertfall når de er fullstendig tilgriset av det. Da kjenner jeg rett ut kvalmefornemmelser noen ganger.

Lurer på hva som trigger så mange å gjøre det. På sett og vis er det jo et ganske drastisk inngrep, man inngaverer merker

og symboler man vil bli gående med resten av livet. Ganske besynderlig.  

Lenke til kommentar

 

 

Venner som ikke stiller opp.

Er du sikkert på at det er venner og ikke bekjente?
Ja. Det er en forskjell på selv dårlige venner og bekjente. En bekjent er noen du vet fornavnet på. En venn er noen du kjenner godt. Men så har du dårlige venner og gode venner.
Lenke til kommentar

At det er andre forbanna sommeren på rad at de driver med anleggsarbeid rett utenfor.  Går det virkelig ikke an å legge det til vår eller høst?  Skulle hatt ferie, men orker ikke sitte i det helsikes bråket..   Irriterende, det nabolaget pleide å være så behagelig, nå er det bare støy og dritt hele tiden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

At det er andre forbanna sommeren på rad at de driver med anleggsarbeid rett utenfor. Går det virkelig ikke an å legge det til vår eller høst? Skulle hatt ferie, men orker ikke sitte i det helsikes bråket.. Irriterende, det nabolaget pleide å være så behagelig, nå er det bare støy og dritt hele tiden.

Skulle trodd du bodde i mitt nabolag.
Lenke til kommentar

Har brukt radar maurspray(veps er maur) to ganger, meget effectivt resultat. Tut ja. Skjønte ikke foklaringen

på vinduet og hvordan det kunne skades, så jeg visste ikke om det gikk. Men hvis du kommer til med tut kan det ikke være et problem.

 

Gjør det på et rolig tidspunkt når ikke mange vepser flyr rundt det. De collapser øyeblikkelig, får de ikke etter deg eller noe sånt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...