Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lik, del og kommenter. Er folk for dumme til å forstå at det er minimale sjanser for å vinne og at de lager irriterende støy for deres kontakter?

 

Snart hiver jeg ut hele skiten for slike folk trenger jeg ikke.

 

Moren til en kamerat av meg er sånn. Hun deler ofte ut: "Del dette bildet for å ha en sjanse til å vinne ditt og datt!. Vi plukker ut ên heldig vinner!" Som oftest er det over 30.000 som deler dette, så jeg skjønner ikke helt vitsen med å dele slike ting når sjansen for å vinne er minimal.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Lik, del og kommenter. Er folk for dumme til å forstå at det er minimale sjanser for å vinne og at de lager irriterende støy for deres kontakter?

 

Snart hiver jeg ut hele skiten for slike folk trenger jeg ikke.

 

Moren til en kamerat av meg er sånn. Hun deler ofte ut: "Del dette bildet for å ha en sjanse til å vinne ditt og datt!. Vi plukker ut ên heldig vinner!" Som oftest er det over 30.000 som deler dette, så jeg skjønner ikke helt vitsen med å dele slike ting når sjansen for å vinne er minimal.

 

http://www.dagbladet.no/2015/07/14/nyheter/internet/coop/svindel/kriminalitet/40078510/

Lenke til kommentar

Kjærestepar på Facebook - spesielt disse nyforelsket parene. 

 

"Vært sammen med verdens beste sjærste i en uke i dag - jeg elsker deg såååååååå masse, vi skal være sammen i evig tid <3<3<3"
Greit når man er 13 år og ikke skjønner bedre, men blir dårlig av å se slike folk som er i 20-30 års alderen.

Lenke til kommentar

 

ssd'n daua plutslig. finner ikke oem lisensen min til w8. lurer på om MS overvåker meg nok til at de vet hvem lisens jeg hadde.

Hvis den kom med Win8 er nøkkelen brent inn i BIOS/UEFI, du kan finne den med programmer som RW everything

 

kjøpte lisensen når jeg bygde pc'n. når jeg bygger for andre skriver jeg inn lisensen på døra, gjorde ikke det på min :( 

Lenke til kommentar

Minner meg om en fyr i fagforeningen min. Hører ikke på andre, gjentar kun sitt eget argument og sin mening og virker å tro at samme argument som blir sagt om igjen tre til fem ganger er god retorikk. Og da mener jeg at han legger frem saker på den måten. Sier det samme tre ganger, gjerne med litt mer kraft/litt hissigere hver gang, og så kan vi andre komme til.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...