Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har brukt radar maurspray(veps er maur) to ganger, meget effectivt resultat. Tut ja. Skjønte ikke foklaringen

på vinduet og hvordan det kunne skades, så jeg visste ikke om det gikk. Men hvis du kommer til med tut kan det ikke være et problem.

 

Gjør det på et rolig tidspunkt når ikke mange vepser flyr rundt det. De collapser øyeblikkelig, får de ikke etter deg eller noe sånt.

Veps ER ikke maur. Bare for å være litt hykler i forhold til posten min over :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alle de nye norske popmusikkerne som spiller samme type musikk som Staysman/Paradise-Stian. Faen ta fjortisene som finansierer karrieren deres. Han her er atm mest spilt på norske Spotify:

 

https://youtu.be/HApxhz5SwLg

 

Kan det bli mer kunstig enn dette? Han kunne i hvertfall øvd litt på å fremføre med playback. Og trynene til de tre på scenen der irriterer meg grenseløst.

Haha. Skjønner hva du mener, men jeg fikk sansen for denne. Ca. tusen fengende.

Lenke til kommentar

Jeg var på apoteket sånn 20 minutter før det strengte og kjøpte solkrem. Kom hjem, leste forbrukerrådets test av solkremer for 2015, og fant ut at den jeg kjøpte ikke var veldig bra (men likevel den dyreste). Nå må jeg vente til mandag med å bytte. Poenget var å bruke den mens det er fint vær. :hm: Note to self: les om produktet jeg har tenkt å kjøpe FØR jeg stikker ned rett før det stenger på en lørdag.

 

Grunnen til at jeg kjøpte den var jo at i mitt hode måtte det være den beste siden det var den dyreste. Så feil kan en ta.

Lenke til kommentar

Jeg var på apoteket sånn 20 minutter før det strengte og kjøpte solkrem. Kom hjem, leste forbrukerrådets test av solkremer for 2015, og fant ut at den jeg kjøpte ikke var veldig bra (men likevel den dyreste). Nå må jeg vente til mandag med å bytte. Poenget var å bruke den mens det er fint vær. :hm: Note to self: les om produktet jeg har tenkt å kjøpe FØR jeg stikker ned rett før det stenger på en lørdag.

 

Grunnen til at jeg kjøpte den var jo at i mitt hode måtte det være den beste siden det var den dyreste. Så feil kan en ta.

Dyreste og billigste er som regel dritt. Skal man gå ut ifra prisen, har man best sjans med å gå for noe midt i mellom :)
Lenke til kommentar

Det er helt korrekt Therawyn, eyeliner fra H&M smuldrer opp og havner i øynene dine, er så sinnsykt irriterende, mens eyeliner fra Dior og sånt som koster 150-250 kr pr stk holder seg og er mye mer pigmenterte, i tillegg så må du ikke spisse den hele tiden fordi den smuldrer opp, så jeg vil si at når det gjelder sminke så gå expensive ellers er det ganske bortkastet. Ellers kan jeg anbefale leppestift fra ELF, selv om det er kjempebillig så holder den lenger enn dyr leppestift til 300++ kr.

Lenke til kommentar

Jeg var på apoteket sånn 20 minutter før det strengte og kjøpte solkrem. Kom hjem, leste forbrukerrådets test av solkremer for 2015, og fant ut at den jeg kjøpte ikke var veldig bra (men likevel den dyreste). Nå må jeg vente til mandag med å bytte. Poenget var å bruke den mens det er fint vær. :hm: Note to self: les om produktet jeg har tenkt å kjøpe FØR jeg stikker ned rett før det stenger på en lørdag.

 

Grunnen til at jeg kjøpte den var jo at i mitt hode måtte det være den beste siden det var den dyreste. Så feil kan en ta.

Den testen må du ikke ta for god fisk. Den gir surfjes for parabener, men ingenting for erstatningen MI som er mye værre.

Lenke til kommentar

Det kommer helt an på hva det er, BananLaks. Og ja, Delvis, du har rett i det. Jeg følger ikke den regelen til punkt og prikke heller, men trodde det var sånn med kosmetikk, i det minste.

Nei, gjelder jo ikke for alt, og kommer helt an på hva det er. Men i de fleste tilfeller på slike ting (etter hva jeg har sett) stemmer det ganske greit.
Lenke til kommentar

Den testen må du ikke ta for god fisk. Den gir surfjes for parabener, men ingenting for erstatningen MI som er mye værre.

Jeg gjorde mitt valg basert på kjemikalier som er i den jeg kjøpte, som, i følge forbrukerrådet, er for nye til å kunne vite om de har en skadelig effekt på huden ved langtidsbruk. Disse heter visstnok nano-stoffer og var titaniumdioxid nano, bisoctrizole, (Metylene bis-benzotriazolyl tetramethylbutylphenol) og silica nano. Bisoctrizole er godkjent for bruk i EU, men ikke i USA. Det er det muligens en grunn til?

Lenke til kommentar

Wow, hadde aldri trodd humøret kunne synke så fort. Har akkurat hentet i nærheten av hvor vi bor, hun har vært i sverige med søstra og andre slektninger i et par dager. Det går ikke 5 sekund etter at hun går inn døra før hun kjefter og maser for alt mulig tull. Hvorfor gidder jeg.. 

Å nei, jeg har ikke rotet og møkket til her, jeg har jo knapt vært hjemme selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...