Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

 

 

Det er helt utrolig å se hva folk finner på å skrive, med fullt navn og alt.

 

Vi hadde den diskusjonen her i forumets ledelse etter den 22. juli, da media fikk kollektiv panikk og avskaffet anonyme innlegg. (Det skjedde i min "oppsigelsestid" som admin.) Vi var nok ganske enige her på huset om at det ikke ville stoppe de mest rabiate, siden de jo så åpenbart mener det de sier. De neste årene har vel bekreftet det.

 

Geir :)

Jeg synes diskusjon.no er et ypperlig eksempel på at anonym diskusjon faktisk er mulig. Vi har et mye bedre miljø her enn i kommentarfeltene på nettavisene. Som du sier: de mest rabiate herjer som dem vil. Uavhengig av visningsnavn.
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og høring på musikk i fullt volum i offentlig transport så alle kan høre hva slags drittmusikk folk hører på. Jada, musikksmak er subjektivt men man trenger ikke å utbrodere det til alle oss andre. Aner ikke hva fyren i dag hørte på, men hørtes noe verre enn dubstep.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er så trett av musikk som er inne på butikker jeg. Nesten alltid en syngedame som jamrer og lirer på noe sånn følsomhet-musikk. Hvorfor spiller de alltid sånn musikk?
Blir deppa og får vondt i magen, og syns mange andre i butikken begynner se teite ut pga den musikken. :roll:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er så trett av musikk som er inne på butikker jeg. Nesten alltid en syngedame som jamrer og lirer på noe sånn følsomhet-musikk. Hvorfor spiller de alltid sånn musikk?

Blir deppa og får vondt i magen, og syns mange andre i butikken begynner se teite ut pga den musikken. :roll:

Det står ikke bedre til med musikken som spilles utenfor heller.  Enten har butikken selv plassert høyttalere som spyr ut makkverket over forbipasserende, eller så er det noen gatemusikanter som står for den åndelige forsøplingen.

Lenke til kommentar

Jæævla google chrome. Brukt det siden 2008, men tror jeg at jeg må kvitte meg med den nettleseren for godt. Har bedre brukeropplevelse i IE for tiden.

 

Opera here I come!

 

Du nevner ikke Firefox med et ord? hehe. Kunne ikke tenkt meg annet etter å blitt vand med den.

Lenke til kommentar

Hater Firefox som døden. Takler bare ikke hvordan den nettleseren fungerer. Samtidig skal den absolutt være helt identisk med Chrome. Vet ikke om de har skikkelig omnibox funksjonalitet heller. Regner med det siden IE har implementert det. Extension siden des er også ganske på trynet. Føler nettleseren kopierte Google Chrome i 2010 og avsluttet kosmetiske oppdateringer etter det. Og hva er greia med et eget lite vindu for å søke med? Omnibox for faen! Hva er greia med alle de ekstra tullete knappene som jeg må fjerne manuelt? Usj, Firefox ranker nederst over nettlesere jeg foretrekker, under IE11.

 

Ikke meningen å tråkke på ditt inntrykk av Firefox, men jeg liker det bare ikke :/

Lenke til kommentar

Bare en innvending:("Samtidig skal den absolutt være helt identisk med Chrome") - Firefox var der vel lenge før Chrome, så det må vel være motsatt i såfall?

 

Ja nå ser jeg du skrev de kopierte noe fra chrome i 2010.

Ok det, hver sin smak. :)

Ps. i kaféen har det vært en triade om hvor fælt alt med google er. Lycos sier også det, så da så, hehe

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

Je, prøver å avvende meg google litt selv. Da hjelper det at Chrome er et tregt helvete. Føler ikke Google er "the evil overlord", men monopol er aldri bra. DDG begynner å ta seg opp, men jeg kommer nok ikke til å bytte ut Google som søkemotor med det første. Alt annet har jeg alternativer til så da er det ikke så farlig om Google tjenester blir faset ut.

 

Om man bruker Netflix mye så er det jo ikke noe alternativ til IE. IE er den eneste nettleseren som støtter 1080P(5400kpbs).

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Gruppen på Facebook som heter "Vi som ønsker elbilen dit pepper`n gror".

Den gruppen har klart og samle alle idiotene på et og samme sted.

Det er helt utrolig å se hva folk finner på å skrive, med fullt navn og alt.

Det er et lite antall mennesker med et enormt hat elbiler, innvandrere, syklister m.m., som tar utrolig mye plass. Man blir helt trist av å lese enkelte kommentarfelt og sånne Facebook-grupper. Viktig å huske at disse menneskene er mer ivrige på å ytre seg enn normale mennesker, så det blir en veldig skjev fremstilling av hva flertallet mener. Den VG-reportasjonen om Internett-troll fant vel et flertall trygdede fra bygda, som typisk hadde lite kontakt med innvandrere, elbiler og syklister, som de så intenst hatet.

Lenke til kommentar

Søker opp gruppen, ser at 6 av mine venner er medlem i den. Jeg lo høyt, jævla bønder.

 

Den facebook siden var full av konstruktiv diskusjon.

 

"Snyltebil, dere bare unngår avgifter og lader med gratis strøm" - anti-elbil

"Jeg har spart mye penger på dette" - elbil kjører

"Jeg kan i hvertfall betale for bensinen jeg bruker" - anti-elbil

 

haha, jeg klarer ikke ta det seriøst. Det virker ikke som om noen i den gruppa kom seg gjennom videregående. De ønsker å kjøre en saklig vri på det, men de klarer det bare ikke. Alle argumenter ender opp i "snyltefaen" eller " 'miljøbil' ". Ingen aner noe som helst og ingen leser artiklene som blir postet. Jeg klarer ikke å bli irritert når alt går på barnehagementalitet.

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Alle de nye norske popmusikkerne som spiller samme type musikk som Staysman/Paradise-Stian. Faen ta fjortisene som finansierer karrieren deres. Han her er atm mest spilt på norske Spotify:

 

https://youtu.be/HApxhz5SwLg

 

Kan det bli mer kunstig enn dette? Han kunne i hvertfall øvd litt på å fremføre med playback. Og trynene til de tre på scenen der irriterer meg grenseløst.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...