Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det ingen som opplyste at det er helligdag i dag? :roll:
 

Skulle avgårde og få tak i deler til noe og litt av hvert. Første stedet jeg kommer får jeg vite tilfeldig at det er helligdag.
Han som sa det visste ikke hva for en dag heller, bare at det var helligdag.

 

Det er noe feil med opplysningsplikten i dette samfunnet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nada ungdom, er 28. Prøver å komme meg til Trondhjem fra Stavanger, på under to timer (så Norwegian utgår). Etter 40 min i tlf, kom jeg til slutt gjennom og fikk fiksa ting, samtidig har jeg blitt "Ms" i stedet for "Mr".

Sikkert fordi de har sett bilder av deg i kjole. Endret av Lycantrophe
  • Liker 8
Lenke til kommentar

Et eksempel på hva kvinnelig mas kan føre til i verste fall: Skjøt kona fordi hun ikke sluttet mase

 

Det slår meg litt, for jeg vet hva kvinnelig mas er for noe. Både kone og mødremas, det er altså noe av verste

som fins. Virkelig.
Min mor har mast så mye(og gjør det forsatt) at jeg hører henne på dag og natt. Hun  er der når hun ikke er der bak ryggen min, ved siden av meg og tyter og maser. Grusomt er det rett og slett, selv om det selvagt ikke rettdferdiggjør å skyte noen. Men det er sånn at jeg nesten forstår det litt. :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Disse "mobilsvimerne" (som jeg kaller dem) som reker gatelangs med trynet i skjermen på mobilen og ikke ser seg for.   Du må jo gå i sikksakk for å dodge dem.

Det er slik framtidens mennesker er ):
Lenke til kommentar

Et eksempel på hva kvinnelig mas kan føre til i verste fall: Skjøt kona fordi hun ikke sluttet mase

 

Det slår meg litt, for jeg vet hva kvinnelig mas er for noe. Både kone og mødremas, det er altså noe av verste

som fins. Virkelig.

Min mor har mast så mye(og gjør det forsatt) at jeg hører henne på dag og natt. Hun er der når hun ikke er der bak ryggen min, ved siden av meg og tyter og maser. Grusomt er det rett og slett, selv om det selvagt ikke rettdferdiggjør å skyte noen. Men det er sånn at jeg nesten forstår det litt. :(

Wow. Det skal så lite til som masing før du rettferdiggjør drap?

Lenke til kommentar

 

Et eksempel på hva kvinnelig mas kan føre til i verste fall: Skjøt kona fordi hun ikke sluttet mase

 

Det slår meg litt, for jeg vet hva kvinnelig mas er for noe. Både kone og mødremas, det er altså noe av verste

som fins. Virkelig.

Min mor har mast så mye(og gjør det forsatt) at jeg hører henne på dag og natt. Hun er der når hun ikke er der bak ryggen min, ved siden av meg og tyter og maser. Grusomt er det rett og slett, selv om det selvsagt ikke rettferdiggjør å skyte noen. Men det er sånn at jeg nesten forstår det litt. :(

Wow. Det skal så lite til som masing før du rettferdiggjør drap?

 

 

--

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...