Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Det verste er jo det at PETA går ut offentlig og protesterer mot mishandling av dyr, eksperimentering med dyr, slakt for kjøtt, pelsindustrien og så videre, mens innenfor deres egne vegger foregår ting som er like ille som det de påstår å være i mot. Hyklere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Åh, fy faen! Kjenner jeg KOKER nå! Og tenke seg til at jeg ville donere til disse drittfolkene! FY FAEN!

 

Between these visits, the bodies are stored in the giant walk-in freezer PETA installed for this very purpose. It is a freezer that cost $9,370 and, like the company which incinerates the bodies of PETA's victims, was paid for with the donations of animal lovers who could never have imagined that the money they donated to help animals would be used to end their lives instead.

 

:hm:

Lenke til kommentar

 

 

Korpsmusikk. Får kreft i øra av det.

Værsågod. Hilsen en av de som spilte i dag xD
Og jeg savnet å spille. Jeg våknet av korpsmusikk borti gata i går, og kunne ikke annet enn å smile ^^

 

Jeg starta opp igjen i fjor. Sist jeg spilte var jeg 16 år. Nå er jeg 28 år. Så er aldri sent å begynne på igjen :-p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Facebook rapportering, igjen.

 

Rapporterer stadig folk som mobber, henger ut andre, truer osv. Eller spam-kontoer, der profilbilde uten tvil er av helt andre personer.

 

Samme svar fra facebook hver bidige gang. "Takk for at du er med på å gjøre facebook bedre, men vi mener saken ikke bryter med retningslinjene." Kyss meg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Han som er "eksperten" på Jernia butikken borti her. Når du spør om noe som de ikke har, gjør han allverden krumspring for å prakke på deg noe annet istedet. Stiller seg i veien for deg så du ikke skal slippe forbi osv.
 

Spurte etter Arcanol. "det er gammelt og utgått stoff", presterer han å si når de ikke har det. Det er bare tull som jeg regnet med. De har det andre steder. Skulle ha arcanol jeg ikke noe annet.

Lenke til kommentar

Flaggregler. Hvorfor eksisterer de? Kan jeg ikke bare få flagge når jeg vil, uten å måtte forholde meg til regler om når jeg skal ta flagget opp og ned?

Du har vel lov til å flagge når du vil med ditt eget flagg. Det er det norske flagget som har litt restriksjoner.
Lenke til kommentar

 

kan ikke flagge fritt med ditt egne norske flagg dog

Det står i reglene at man kan flagge hvem dag man vil, men ikke om natten(må heises og fires på visse klsltt)
Tja..det gjør det ikke. http://www.flaggregler.no/flaggloven.html

 

Men: Vi flagger, i tillegg til de offisielle flaggdagene vi husker å gjøre det, når en i husstanden har bursdag eller feires av vesentlig grunn. Samt på lørdager/søndager når det er konfirmasjoner i nærheten.

(Og så flagger vi med mitt/vårt fotballag sitt flagg på kampdager ;))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...