Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Jeg synes det er koselig når dem spiller musikk på gatene. Du misliker alt tiggere gjør sånn generelt?

Jeg misliker når tigger på gatene og spiller den dritt musikken dems...

 

Skill mellom gatemusikanter og tiggere nå, tiggerne kan jo ikke spille instrumentet de spiller på sånn 90% av tiden. Da høres det ikke mye koselig ut.

Jeg har ikke nevnt gatemusikanter...

Lenke til kommentar

Liker ikke når de er i innganger og sånt der vi er nødt å passere. Men det gjelder alt, selgere og alt.

 

Feks var det SOS barnebyer som sto i inngangene til en butikk for en tid siden. De var tre: to mann og en veldig søt pike med solskinnsmil.
De hadde da gjort det sånn, at menna satt bortved veggen mens de sendte hun piken til å stille seg opp rett foran folkene som kom og gikk, med hodet på skakke og det uskyldige bedende smilet. Syns det var veldig irriterende, holdt handa foran meg og gikk forbi og fikk et skuffet men hyggelig "ha en fin daaaaag" etter meg.

Ok ok, SOS barnebyer er helt sikkert et kjempefint tiltak, og jeg gir til dem og forskjellig sånt nå og da. Men jeg fortrekker å gjøre det på en annen måte når det passer meg, ikke til slike som står sånt. :closedeyes:

Endret av Delvis
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Jeg har ikke nevnt gatemusikanter...

 

Det var ett svar til ssnerk :p Blir ikke kos når instrumentene ikke er stemt engang..

 

Å ja, unnskyld :) Jeg husker karl i hagen sist år drev og klaget over at dem sitter utenfor vinduet der han har kontor og spiller musikk :p Klok mann :)

Lenke til kommentar

Liker ikke når de er i innganger og sånt der vi er nødt å passere. Men det gjelder alt, selgere og alt.

 

Feks var det SOS barnebyer som sto i inngangene til en butikk for en tid siden. De var tre: to mann og en veldig søt pike med solskinnsmil.

De hadde da gjort det sånn, at menna satt bortved veggen mens de sendte hun piken til å stille seg opp rett foran folkene som kom og gikk, med hodet på skakke og det uskyldige bedende smilet. Syns det var veldig irriterende, holdt handa foran meg og gikk forbi og fikk et skuffet men hyggelig "ha en fin daaaaag" etter meg.

 

Ok ok, SOS barnebyer er helt sikkert et kjempefint tiltak, og jeg gir til dem og forskjellig sånt nå og da. Men jeg fortrekker å gjøre det på en annen måte når det passer meg, ikke til slike som står sånt. :closedeyes:

Ja, som da en kar fra samme organisasjon skjelte meg ut og sa at jeg var for voldtekt bare fordi jeg ikke bar enig i at det burde bli lettere for kvinner å anmelde voldtekt (altså at vi skal ta kvinner på ordet uten bevis..). De bruker mobbetaktikker.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Det er litt irriterendes med at menn tydeligvis ikke blir tatt på alvor når dem anmelder voldtekt til politiet, har hørt om folk som har blitt behandlet slik...

Lenke til kommentar

Litt? Det er hårreisende! Har vi en tråd for når vi er sint?

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!? :tease:

 

Men jo, det burde bli lettere enn det er i dag å anmelde voldtekt. Det vil ikke si at vi skal ta folk på ordet, men at ikke 9/10 voldtektssaker blir henlagt, høyere strafferammer, mer beskyttelse til offeret, høyere prioritet, bort med foreldelsesfristene. Bl.a. Det å anmelde voldtekt er faktisk ikke lett. De fleste tenker "det har ingen hensikt", fordi så mange voldtektssaker ikke blir prioritert, og blir henlagt. Dette irriterer meg noe helt grusomt.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...