Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne illusjonen om at verden blir verre og verre når sannheten er at det blir mindre krig, mindre vold, mindre fattigdom og mindre sult for hvert eneste år som går.

 

Grunnen er enkel og forståelig, men alikevel irriterendes. Når tilgangen til informasjon økes, hvorfor må det være så uproposjonal stor fokus på negativ informasjon?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

At jeg må pisse hele tiden. Snakk om 10 ganger per dag.

Slik har det vært med meg de siste 2 og et halvt årene /: Skulle ønske jeg kunne si det gikk over, når jeg skal legge meg for eksempel så går jeg vanligvis fra 3 til 5 ganger på do for å tisse og bare sekunder etter jeg kommer tilbake så føler jeg at det er urin som må ut o.O Jeg trodde det kunne være diabetes men tok en blodtest og det var ikke det...

Lenke til kommentar

 

At jeg må pisse hele tiden. Snakk om 10 ganger per dag.

Slik har det vært med meg de siste 2 og et halvt årene /: Skulle ønske jeg kunne si det gikk over, når jeg skal legge meg for eksempel så går jeg vanligvis fra 3 til 5 ganger på do for å tisse og bare sekunder etter jeg kommer tilbake så føler jeg at det er urin som må ut o.O Jeg trodde det kunne være diabetes men tok en blodtest og det var ikke det...

 

Seriøst? Drikker du veldig store mengder vann hver dag? Hadde kanskje vært lurt å finne ut av over så lang tid.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Nei og om natta så drikker jeg heler ingenting. Når jeg våkna i dag var jeg helt tørr i kjeften fordi jeg ikke hadde drukket vann på mange timer. Det finnes en mulighet at alt dette foregår i hodet, det er det samme som at jeg konsakt må klø meg på skrittet ganske ofte om dagen til og med når jeg er ute og langs leggen og overalt O:

Lenke til kommentar

 

 

At jeg må pisse hele tiden. Snakk om 10 ganger per dag.

Slik har det vært med meg de siste 2 og et halvt årene /: Skulle ønske jeg kunne si det gikk over, når jeg skal legge meg for eksempel så går jeg vanligvis fra 3 til 5 ganger på do for å tisse og bare sekunder etter jeg kommer tilbake så føler jeg at det er urin som må ut o.O Jeg trodde det kunne være diabetes men tok en blodtest og det var ikke det...

Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men det kan jo være prostata. Merker selv at jeg oftere enn før må tisse om natta. Samtidig våkner jeg oftere om natta pga samboer, så jeg har foreløpig konkludert med at jeg må tisse fordi jeg er våken, ikke omvendt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...