Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Har vært avtale at jeg skulle komme på besøk til ei venninne som bor litt unna meg (60km) i morgen, men nå, på grunn av noe hun sa til meg, har jeg ikke så lyst å reise inn mer. Selv om jeg sa jeg skulle komme til tross. Gledet meg hele helgen, men nå gruer jeg meg nesten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vært avtale at jeg skulle komme på besøk til ei venninne som bor litt unna meg (60km) i morgen, men nå, på grunn av noe hun sa til meg, har jeg ikke så lyst å reise inn mer. Selv om jeg sa jeg skulle komme til tross. Gledet meg hele helgen, men nå gruer jeg meg nesten.

 

Så avbryt turen. Problem løst. 

Lenke til kommentar

 

Skjønner ikke klagingen over helligdager.. Kom det som et sjokk på dere

 

 

At butikkene stengte kl. 16, ja.

 

Fridager er fint det, men er det virkelig nødvendig å lamme landet ved stengte alt i tre dager? Hvor nødvendig er det med en ANDRE Pinsedag?

 

Det er slik hvert eneste år, hvorfor kom det som et sjokk i år? :p

 

Dessuten er søndagsåpne butikker åpne på helligdager.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Har vært avtale at jeg skulle komme på besøk til ei venninne som bor litt unna meg (60km) i morgen, men nå, på grunn av noe hun sa til meg, har jeg ikke så lyst å reise inn mer. Selv om jeg sa jeg skulle komme til tross. Gledet meg hele helgen, men nå gruer jeg meg nesten.

Så avbryt turen. Problem løst.
Vurderer det.

 

Done.

 

Men nå har jeg en konflikt gående i hodet. At det er dårlig gjort fordi hun har gledet seg og vi ikke har sett hverandre siden før jul i fjor, at jeg hadde hatt godt av det, at jeg halvveis har lyst selv om jeg ikke har det, etc...

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Kjøpte min hos batterionline.no. Rask og god service, og selger originaldeler. Les modellnr. på laderen og se om de har den. :)

 

Edit: den der "1 nytt svar. Vis meg" meldingen når jeg holder på å skrive et innlegg. Og at jeg har så mye humørsvingninger om dagen. Hadde veldig lyst på en ting i går og forberedte meg til i dag, men nå plutselig er jeg likegyldig til det og vurderer å droppe hele greia.

Endret av Myst
Lenke til kommentar

Og at jeg har så mye humørsvingninger om dagen. Hadde veldig lyst på en ting i går og forberedte meg til i dag, men nå plutselig er jeg likegyldig til det og vurderer å droppe hele greia.

Er du meg? Har det nøyaktig likedan i dag. Feel your pain. :(

Lenke til kommentar

Hehe, det vet du godt jeg ikke er. :p Burde vel egentlig si jeg har det som deg, siden du skrev om det først. Men ja, ingen god følelse. Prøver å fyllle meg med positive tanker og gjøre den tingen uansett. Vært isolert i leiligheten i hele helga nå og må komme meg ut. Været var helt dritt i går, så hadde en unnskyldning da, men ikke i dag. Tenker jeg vil føle meg enda verre om jeg stenger meg inne i dag også.

Lenke til kommentar

 

Edit: den der "1 nytt svar. Vis meg" meldingen når jeg holder på å skrive et innlegg.

 

Ja den ja. La fram et forslag på brukersiden en stund tilbake, om mulighet til å reservere neste post for føstemann som klikker. Og så har man feks 5 min å skrive og poste innlegget på. Kunne da istedet kommet en melding som "neste innlegg er bestilt".

De kan selvfølgelig også poste, bare at da vet de på forhånd at det vil være et annet innlegg i mellom, og de må vurdere bruke qoute eller noe.

 

Det er altså en plage hvordan noen smetter innimellom et sekund og to før du selv klikket post. Skjer hele tida. 

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

Hehe, det vet du godt jeg ikke er. :p Burde vel egentlig si jeg har det som deg, siden du skrev om det først. Men ja, ingen god følelse. Prøver å fyllle meg med positive tanker og gjøre den tingen uansett. Vært isolert i leiligheten i hele helga nå og må komme meg ut. Været var helt dritt i går, så hadde en unnskyldning da, men ikke i dag. Tenker jeg vil føle meg enda verre om jeg stenger meg inne i dag også.

Jeg valgte å ikke gjøre det, av grunner jeg ikke nevner åpenlyst, men angrer halvveis og føler meg nedstemt både pga. at jeg egentlig hadde lyst, samt dårlig samvittighet. Så jeg råder deg til å gjøre det du egentlig skulle. Ellers vil du også ende opp med å føle deg nedfor.
Lenke til kommentar

At reklamer skal få lov til å putte inn så mye bullshit. Åpenbart så har alle mobilselskap mest fornøyde kunder og vaskemiddelet har blitt dobbelt så effektivt. Igjen.

 

Slutt å se/hør på TV/Radio, dersom du gjør det. Sett på "Nei Takk Reklame" klistrelapp på postkassen. Og til slutt installer Adblock i nettleseren for å filtrere bort reklame. Da er du godt igang med å bli kvitt mest mulig reklame. Jeg har ihvertfall gjort dette. 

Lenke til kommentar

Vel, jeg har riktignok de to sistenevnte, men du unngår ikke alt.

 

Det er ofte lett å foreslå å slutte med å gjøre ditten og datten, men det er ikke aktuelt for alle. Ser jeg på fotball så ender jeg opp med å få reklame i pausene og etc. Det er allerede på tjeneste som koster en god del og som man ikke får uten reklame.

Lenke til kommentar

Vel, jeg har riktignok de to sistenevnte, men du unngår ikke alt.

 

Det er ofte lett å foreslå å slutte med å gjøre ditten og datten, men det er ikke aktuelt for alle. Ser jeg på fotball så ender jeg opp med å få reklame i pausene og etc. Det er allerede på tjeneste som koster en god del og som man ikke får uten reklame.

 

Det ble oppgitt "mest mulig reklame", men ikke "alt". 

 

Det at du får reklame under pausene i en fotballsending, er ikke noe problem. Bare trykk på "Mute" knappen på fjernkontrollen, og vend oppmerksomheten din bort over på noe annet som for eksempel hente noe, f.eks. et glass vann, gjøre noe på PC, eller snakke med medmenneskene i rommet. 

 

Det som er viktig er å ALDRI gi reklamen oppmerksomhet. En må ikke se eller høre den engang. 

Endret av Exxon Valdez
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...