Gå til innhold

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:lol: Hovedpersonen blir til zombie? Runar, hvilken dag er det i dag? :tease:

 

En aprilspøk kan gå begge veier. ;)

 

 

Målet mitt er å bli rapportert og forvist. Tvinges til å gå naken i forumets gater, slik at alle ser at også administratorer er som folk flest!

 

Du, kanskje, men jeg personlig hever meg over alle andre.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

I tillegg til at de leter etter en uviktig person i serien som seerne ikke har opparbeidet seg noe som helst forhold til. Så bruker de 90% av hele sesong 2, bestående av resultatløse episoder med leting, for så å finne ut at hun var i låven hele tiden. Jeg trodde det hele var en dårlig spøk. Faktisk på grensen til å bli mektig irritert over en serie.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Rimlig uenig med deg der. Vi ble da vitterlig kjent med karakterene i sesong en. I sesong to var det karakterutvikling som sto i førersetet.

 

Helt utrolig hvor dårlig karakterene egentlig er. I en serie hvor alt skal handle om nettopp menneskene, og deres følelser, og evne til å overleve i en verden uten håp, er det dessverre kun actionscenene som fungerer bra. Og de er det få av, siden dette er et karakterdrama. Ganske ironisk, veldig trist.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg hadde håpet på mer reising i serien. Fordømt kjedelig at alt skal fungere på samme sted hele tiden. Takket være en god start på serien klarte jeg såvidt å holde ut sesong 2 (gårdsesongen). Men tatt slutten på forrige sesong i betrakning tyder mye på at også neste sesong vil fungere på ett sted.

Lenke til kommentar

Tja.. sesong 2 ble veldig forskjellig fra det jeg forventet etter å ha lest tegneserien. Er mange ganger jeg har sittet i sofaen og bare er helt ''OH NO HE DIDN'T!!!!!''. Heldigvis så følger de ikke tegneserien til punkt og prikk, og det er egentlig ganske så greit, selv om det fremdeles blir to forskjellige ting å lese tegneserien og se det filmatisert. Er maaaange scener som kommer som jeg VET de ikke kommer til å klare å få til så fett som i tegneserien siden det vil bli altfor vanskelig å få det på skjermen, så blir spennende å se hvilke andre veier de velger.

 

Det eneste jeg virkelig håper er at de ikke kutter i budsjettet! La det stå!!!! Sesong 2 led noe helt unødvendig pga at budsjettet ble halvert, og det så jo alle som har sett sesongen.

Lenke til kommentar

Det ble en litt spennende avslutning på det som har vært en meget svak og kjedelig andre sesong av serien. Var nesten så jeg ikke klarte å holde ut.

 

Sesong 2 var ekstremt kjedelig til tider. Jeg tok ofte oppvasken i stedet(!).

 

Grunnen skal visst være at de kuttet budsjettet noe voldsomt, og så sparket de fyren som gjorde sesong 1 så bra.

Lenke til kommentar

Trust me Thomas.. hvis det blir slik jeg tror det blir så vil det bli knall!!! Spesielt hvis de følger tegneseriene på noen få punkter. Så faktisk at slutten av episoden i sesong 2 indikerer heftig mot at de faktisk skal gjøre det jeg tror de skal :D

 

Du måtte spoile ja , klarte ikke unngå det. takk skal du ha

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...