Gå til innhold

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tull og tøys. Det er kun hva du tror. Buffyen sier absolutt ingenting om hva som skal skje, Buffy sier kun at neste sesong vil bli veldig bra om de følger tegneserien.Det er på ingen måte spoiling. Hadde Buffy derimot sagt hva som skal skje så hadde det vært spoiling.

 

 

"Neste sesong av Game of Thrones vil bli dritbra om de følger bøkene".

Spoiler? Nei, på ingen måte.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Trust me Thomas.. hvis det blir slik jeg tror det blir så vil det bli knall!!! Spesielt hvis de følger tegneseriene på noen få punkter. Så faktisk at slutten av episoden i sesong 2 indikerer heftig mot at de faktisk skal gjøre det jeg tror de skal :D

 

Du måtte spoile ja , klarte ikke unngå det. takk skal du ha

 

Hva er det jeg spoiler? Jeg nevner ikke hva som faktisk skjer i tegneserien. Har du sett tegneserien og faktisk sett sesong 1 og to så hva er det jeg spoiler? Hvis du ikke har sett sesong 2 enda - hvordan spoiler jeg? Hvordan vet du hvor langt vi har kommet i sesong 2 hvis du ikke har sett den?

 

Vennligst opplys meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Trust me Thomas.. hvis det blir slik jeg tror det blir så vil det bli knall!!! Spesielt hvis de følger tegneseriene på noen få punkter. Så faktisk at slutten av episoden i sesong 2 indikerer heftig mot at de faktisk skal gjøre det jeg tror de skal :D

 

Du måtte spoile ja , klarte ikke unngå det. takk skal du ha

 

Hva er det jeg spoiler? Jeg nevner ikke hva som faktisk skjer i tegneserien. Har du sett tegneserien og faktisk sett sesong 1 og to så hva er det jeg spoiler? Hvis du ikke har sett sesong 2 enda - hvordan spoiler jeg? Hvordan vet du hvor langt vi har kommet i sesong 2 hvis du ikke har sett den?

 

Vennligst opplys meg.

 

Du skriver tro meg , om serien blir som tegneserien . there you go

Lenke til kommentar

Jeg hadde håpet på mer reising i serien. Fordømt kjedelig at alt skal fungere på samme sted hele tiden. Takket være en god start på serien klarte jeg såvidt å holde ut sesong 2 (gårdsesongen). Men tatt slutten på forrige sesong i betrakning tyder mye på at også neste sesong vil fungere på ett sted.

 

Trust me Thomas.. hvis det blir slik jeg tror det blir så vil det bli knall!!! Spesielt hvis de følger tegneseriene på noen få punkter. Så faktisk at slutten av episoden i sesong 2 indikerer heftig mot at de faktisk skal gjøre det jeg tror de skal :D

 

Hvordan tolker dere ubermenchen dette da ? åpenbart spoilet litt av storyline . ikke at det er noe krise, bare synd at noen enkle regler skal være så vanskelige og følge.

 

Samtidlig da så har vi verdensmester Ginecólogo Necrolamedor som går rett inn i DNFK med personangrep på meg.

Lenke til kommentar

"Jeg hadde håpet på mer reising i serien. Fordømt kjedelig at alt skal fungere på samme sted hele tiden. Takket være en god start på serien klarte jeg såvidt å holde ut sesong 2 (gårdsesongen). Men tatt slutten på forrige sesong i betrakning tyder mye på at også neste sesong vil fungere på ett sted."

 

Han håper at det blir mer reising i serien, fordi han synes det er kjedelig at alt skjer på samme sted hele tiden. Han tolker slutten at også mye av neste vil fungere på et sted, uten at noen kan si hvorfor han tror det, eller om det kommer til å skje.

 

"Trust me Thomas.. hvis det blir slik jeg tror det blir så vil det bli knall!!! Spesielt hvis de følger tegneseriene på noen få punkter. Så faktisk at slutten av episoden i sesong 2 indikerer heftig mot at de faktisk skal gjøre det jeg tror de skal :D"

 

Her skriver Buffy et svar, og sier at OM det blir slik hun TROR, vil neste sesong bli veldig bra. Spesielt om de følger tegneserien på endel punkter, siden hun tydeligvis har lest den. Hun vet nok endel om hva som skjer, og skriver da at det ser slik ut, og at det blir veldig heftig om de gjør det. Hun skriver ikke hva som kommer til å skje, hun hinter ikke engang til en eneste ting som vil skje. Hvor er spoileren? Er det virkelig en spoiler å vite at sesong tre kan bli veldig heftig og fet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Siden Buffy har spoila hva som skjer i sesong tre, få høre da. Buffy har jo spoila for sesong tre, så da kan jo du være så snill å fortelle meg hva som skjer? Skriv det i spoilertags så andre folk ikke blir spoila. :)

Endret av Sex Raptor
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:)

Lenke til kommentar

Hvordan tolker dere ubermenchen dette da ? åpenbart spoilet litt av storyline . ikke at det er noe krise, bare synd at noen enkle regler skal være så vanskelige og følge.

 

Nei, jeg sier ingenting om hva som vil skje, hvor det vil skje og om de overhode holder seg på samme sted hele tiden som sesong 3.

Hva i det jeg har skrevet sier noe om hva som kommer til å skje? Tror du virkelig at jeg sitter med 'inside information' og vet nøyaktig hva som vil skje i sesong 3? Har du lest tegneserien allerede så er det ikke min feil at du tolker mitt svar i den retning i at de vil følge tegneserien, selv om du fint ser HINT i aller siste episode, for de som har lest tegneserien. De vil uansett bruke noe av tegneserien i selve serien - ikke heller det er min feil. Vi vet også allerede at de ikke følger tegneserien til punkt og prikk, så hva som kommer til å skje vet vi jo ikke, men HVIS det skjer som JEG TROR det vil, så blir det knall. Det sier INGENTING om HVA det er jeg tror vil skje!

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:)

 

 

Voksent. Men du vet ingenting som forventet, fordi ingenting ble spoila. Jeez!

Men altså, nå forventer jeg egentlig at du googler opp hva som skjer for og "ta meg". Høhøh!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...