Gå til innhold

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)


Anbefalte innlegg

De zombiene som angrep gården ble tiltrekket dit av et helicopter i starten av episoden. Hvor kom det ifra? Det kunne ikke vært helicopter Rick så i episode 2 da han var i Atlanta (byen) De kunne ikke vandret så lenge.

 

Hvorfor ikke?

Det er jo ikke akkurat slik at zombier blir slitne, samt at zombier går tregere når de ikke jager noe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når det skjer, så vil jo smitten bli mulig å takle ved å halshogge alle som dør på annet vis.

:hmm:

 

Så lenge hjernen er i stand så fungerer en zombie. Så du ikke sesong 1? Så lenge hjernen er intakt, så er en zombie fremdeles levende helt uavhengig av om zombiene har en kropp eller ikke.

 

the-head_480x270.jpg

 

013105_walkingdead02.jpg

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

De zombiene som angrep gården ble tiltrekket dit av et helicopter i starten av episoden. Hvor kom det ifra? Det kunne ikke vært helicopter Rick så i episode 2 da han var i Atlanta (byen) De kunne ikke vandret så lenge.

 

Hvorfor ikke?

Det er jo ikke akkurat slik at zombier blir slitne, samt at zombier går tregere når de ikke jager noe.

 

Det er dette jeg mener også, de vil følge lyden helt til de blir tiltrukket av noe annet. Og det må være det samme helikopteret, du ser jo at de spiser på den hesten Rick hadde i den episoden når han var i Atlanta og ble angrepet, hvorav hesten endte opp som zombie-snacks. Det var vel også et nyhets helikopter, om jeg ikke tar helt feil.

Lenke til kommentar

Nei, kan ikke skryte på meg å kunne så alt for mye om de jeg heller, men det er ikke så lett å vite med tanke på at alt man får et en refleksjon i bygningen, vi får jo aldri se helikopteret sånn sett. Forøvrig er det på slutten av episode 1 dette helikopteret er med, ikke i episode 2, som har blitt nevnt.

Lenke til kommentar

Det er jo ikke helt usannsynlig at det kan være noen som holder til i byen og som flyr rundt og observerer? Vi har jo ikke sett det noe særlig siden. Jeg tror at det vil dukke opp igjen på en eller annen måte, med tanke på at vi ser det på nytt i siste episode av sesong 2. Tydelig at det er noe de vil at vi skal spekulere i. For meg må det være det samme helikopteret vi ser i de 2 episodene, du kan se det noe bedre i siste episode av sesong 2 dog, og der føler jeg at det ikke er et militært helikopter.

Endret av Aalton
Lenke til kommentar

Ville vært litt vanskelig å forklare hvordan noen som holdt til i byen hadde et helikopter som de kunne styre og hadde nok bensin til å bruke det for å se seg rundt. Skulle heller tro det kom fra et annet sted, og ble sendt ut for å enten se etter overlevende eller samle ressurser. Eventuelt frakte en person fra et sted til et annet?

Lenke til kommentar

Ville vært litt vanskelig å forklare hvordan noen som holdt til i byen hadde et helikopter som de kunne styre og hadde nok bensin til å bruke det for å se seg rundt. Skulle heller tro det kom fra et annet sted, og ble sendt ut for å enten se etter overlevende eller samle ressurser. Eventuelt frakte en person fra et sted til et annet?

Tja, det kan jo være de har en mulighet for påfylling på helikopterlandingen? Og om den plassen de tar av fra ligger høyt oppe i en bygning er det jo ikke usannsynlig at de kan ha holdt til der hele tiden?.

 

Det som hadde vært artig er få en form for tidslinje, hvor lang tid siden var det Rick var i Atlanta? Ville gitt oss litt informasjon om hvordan zombiene flytter på seg også.

Lenke til kommentar

Ja, tenkte litt på dette angående tid, for jeg har ikke lenger noen anelse om hvordan tidslinjen ser ut, hvor lenge de har vært på flyttefot osv. Det er mulig om det er påfylling på helikopterlandingen, men om man antar at de har brukt helikopteret for å lete etter folk vil de ha brukt mye bensin. Om det er en stor bygning med plenty av mat burde det ikke være et problem der heller, men også det er jo avhengig av hvor lenge dette har vart for dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...