Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Nå snakker ikke jeg nødvendigvis om inntregning av vann, jeg tenkte mer på fallskader.

Nå vet ikke jeg hvordan de lager plass til prøvene -- om de lager bare en liten hul gang midt inni som passer perfekt med størrelsen på prøverøret, eller om det bare er en isoporboks, på lik linje med en pappboks, men hvis man er litt uheldig har de gjort en dårlig jobb og f.eks. satt to prøver svært nær hverandre, og latt de få for mye plass rundt seg. Da er det ikke vanskelig å knuse en prøve dersom man mister boksen.

Apropos fallskader: De fleste pakker opplever å bli kastet en meter eller to for å havne i riktig postsekk. Deretter kastes flere pakker oppå dem, ofte med en viss fallhøyde. Likevel er det få pakker som tar skade av denne behandlingen. Det eneste jeg har opplevd ble skadet av posten var en laptop som ble sendt i en stor eske fra butikken, uten skumgummi eller bobleplast. Denne behandlingen er forøvrig tilstrekkelig for sykehus, som rutinemessig sender store antall rør med ymse blod- og vevsprøver. Også for enkelte oppdrettsanlegg, som sender flere kilo med varierende innpakket maggot og lignende. :roll: Det utloves ingen premie for å finne ut hvordan vi vet at det sendes maggot på det viset.

 

Pakker som registreres som norgespakke, post over natten, post på døra etc, behandles alltid mye penere. I tillegg er ekspresspakkene forsikret inntil kr 50 000, og formodentlig pakket inn hensiktsmessig. Betaler man flere ganger i uken hundrevis av kroner for å sende en pakke slurver man formodentlig ikke.

Lenke til kommentar

Skrekkelig festlig.

Ja, jeg synes det var festlig, så ga innlegget et pluss. Hvorfor må alle her påpeke hver gang de finner noe kjedelig eller ot?

 

Kjedelig -> ikke pluss innlegget

Ot -> rapporter

 

Ja, vet jeg kaster stein i glasshus.

 

 

Forresten så kom han med karbonanden igjen, var så bra den kommentaren han kom med:

 

Han (til sunniva): Jeg vil ha den varmet (peker på et rundstykke med laks og eggerøre) siden her varmer dere det på en spesiell måte!

Sunniva: Hva? O_o

Jeg: Altså mellom lårene da! xD

Han: Ja xD Jeg bare spøkte da, skal ikke ha det varmet :p

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723

Kom på noe tannlegen min sa til meg xD LOL

 

Det siste tannlege besøket

 

Jeg har hatt tannregulering, så jeg var på min siste rutinesjekk hos kjevortopeden for å se over tennene mine. Etter at jeg tok av regulerignen fikk jeg en streng bak tennene for at de ikke skulle gli tilbake. Så før jeg skal gå sier tannlegen til meg.

 

Tannlegen: Du må huske på at når du er litt intim med en gutt, må du passe på at strengen ikke kommer bortig, for det kan gjøre vondt for han.

Jeg: Ok...hehe.. Det skal jeg huske på ^^'' (WTF!) :ph34r:

 

(Nå husker jeg ordrett hva han sa da, men meningen var i hvert fall klar. ''Når du suger en gutt må passe på at strengen ikke kommer bortig utstyret hans å skraper det opp!'' )

 

Jeg kunne i hvert fall ikke fatte at tannlegen akkurat hadde sagt noe sånt til meg, så da jeg kom ut ble jeg stående helt taus å tenke over hva det var han hadde sagt XD Dette er ca 3 år siden.

Haha, feet tannlege! Det er en real bro skal jeg si deg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Jeg hadde akkurat hatt en samtale hvor jeg enkelt og greit informerte kunden om at det kunne bli noe ventetid på drosje ettersom det var kø. Dette utartet seg til en 10-minutters diskusjon om hvorvidt jeg nektet de maxi-taxi. :wallbash:

 

Jeg burde egentlig ha lagt på for lengst, men et ørlite håp eksisterte om at jeg kunne forstå hva som egentlig var kundens problem. Jeg skjønte aldri hensikten med den såkalte samtalen. :shrug:

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123

Husker en gang jeg faktisk stjal i livet mitt da jeg var rundt 10år:D Og da stjal jeg og en kompis POKEMON kort fra butikken rett forann trynet på de, men de visste jo at vi stjal og lot oss stjele en hel del av kortpakker (som kostet 39kr pr pakke) i en hel time slik at liksom foreldrene vores skulle betale dette og de skulle tjene på det:P

 

Måten vi stjal på var å plukke ut 2stk pakker kort og legge 1 pakke tilbake forsiktig slik at selgerne ikke skulle merke d:P

 

MEn siden de ikke hadde noe dokumentasjon på oss og siden kameraet ikke viste godt nok hvor mye vi fikk med oss så kunne de ikke bare si et antall pakker så vi gjemte alle kortene (450stk!) og viste 90 stk og sa til foreldrene vores at det var alt og butikken kunne ikke si noe på det så vi tjente noe sinnsykt på dette :p kortene er idag gitt vekk til random kids:D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123

Dere tenker kun på dere selv. hade han tatt for mye betalt hadde dere sikkert kommet tilbake for å kreve penger tilbake men når det er omvendt da driter dere i det. makan til dårlige holdninger

 

Nei, hadde du dratt tilbake og sagt ifra at det var feil(hvis du oppdaget det når du kom hjem) hadde du mest sannsynlig betalt mellomlegget, og blitt sendt ut av butikken med et lite smil uten å få en dritt tilbake på vegne av tid og transport du har brukt på butikkens feil. Nei, det er faen ikke en dritt synd på disse storkjedene..

 

TIL ninjachriis: personlig hadde ikke jeg brydd meg om jeg betalte for lite/mye etter at jeg hadde kommet hjem for da gidder jeg faen ikke ned i butikken igjen! :p Men hadde jeg betalt over 200/300 for mye hadde jeg kanskje gått tilbake til butikken.

 

Og disse butikkjedene tjener godt nok så er ikke synd på de om de gjør feil og taper penger... er ikke synd på noen som gjør feil faktisk. gjør man feil så gjør man feil og har seg selv å takke. bare synd at de som gjør feil i kassa ødelegger for "rikingene" som eier selskapet. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...