Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

preteen og young girl trenger ikke være ulovelig(okey, preteen betyr ung jente eller gutt før puberteten), ikke i de landene det kommer fra.

 

 

Lykke til, han får garantert ikke en bot engang, og saken blir mest sannsynelig henlagt med en gang politiet får anmeldelsen. Det er vel ikke det vanlige politiet som styrer med datakriminalitet?

 

Jeg anmeldte en bekjent av meg for CP, saken ble henlagt med EN GANG.

 

(norge :thumbdown: )

Endret av Bundy
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tror vi opplevde Oslos koseligste bussjåfør i går! Ved hvert eneste stopp kom han med koselige kommentarer eller tips over høyttalerene. :wee:

 

Minner meg om flykapteinen når jeg dro til Kreta for et par-tre år siden. "Vi starter med å fly over svenskegrense, så over svinesund, før vi kommer til å fly i retning Polen, men jeg kommer til å holde dere oppdatert".

Og det gjorde han virkelig også, utrolig hyggelig tur! :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Litt bedre enn sjåføren vi endte opp med, Isbilen, han klarte å kave seg total vill i London selv med GPS. Brukte nesten en time fra Hyde Park til Canary Wharf distriktet på kveldstid uten noe nevneverdig trafikk. I tilegg hadde han en kartbok med seg som han stoppet og leste vært 3 minutt nesten, samt stoppet midt på veien og glodde på skiltene rundt seg.

 

Hadde en følelse at vår mann hadde stjålet både løyve og bil :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

preteen og young girl trenger ikke være ulovelig(okey, preteen betyr ung jente eller gutt før puberteten), ikke i de landene det kommer fra.

 

 

Lykke til, han får garantert ikke en bot engang, og saken blir mest sannsynelig henlagt med en gang politiet får anmeldelsen. Det er vel ikke det vanlige politiet som styrer med datakriminalitet?

 

Jeg anmeldte en bekjent av meg for CP, saken ble henlagt med EN GANG.

 

(norge :thumbdown: )

 

Slike saker blir henlagt med en gang, men hvis du blir tatt med en 0,5 joint på innerlomma sender politiet gjerne 3-4 politifolk på døra di for en ransakelse. Politet klager på for lite ressurser, samtidig som de bruker de helt feil. Tragiskt.

Jo takk, jeg har opplevd full husransakelse med 4 politibiler utenfor, og 12 politifolk (storm razzia, væpnet..)

 

De kom inn frontdøra, slo bare hele døra ned.

 

Hva fant de?

 

Ikke noe! Greit, jeg har da røyket en joint eller to i mitt liv, men det som skjedde var fordi jeg kjente feil folk, og bare derfor.

 

Såklart, jeg gikk til rettsak, og vant, fikk erstattning, men ikke noe mer..

EDIT2: Og de hadde med 2 narkohunder

EDIT: for døra

EDIT3: Og jeg har opplevd MASSEVIS av vanlige ransakelser, og de har ikke funnet noe som helst, noen gang.

 

Dette var i Bærum, ganske stort distrikt, til og med sivilpoliti fulgte etter meg..

Endret av Bundy
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det finnes mye rart i minicab-bransjen, Bear. Hvis ikke dette var ordentlig taxi, da.

På samme turen tok vi minicab fra Ronnie Scott. DIGER svart bamse i Lexus, sang med på soul-CD-en sin av full hals under hele turen. Jeg syntes det gikk litt radig, og tenkte at det måtte være noe i veien med speedometeret som bare viste 70 .. ahh, mph. Virket som fyren hadde kontroll, selv om det ble litt Midnight Club-stemning til tider.

Endret av Isbilen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Men jeg skal jo bare ta bilder??"

 

Hvilken attraksjon var det på?

Finkarusellen (Den som går rundt, og rundt, og rundt når du kommer rett inn).

Selv om det er fint mulig å stå innafor relativt trygg, så er det imot sikkerhetsreglene, og hvis noe skulle skje, så er det sjukt hvordan de vrir på det. "Men du sa jo ikke at det ikke var lov?"

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...