Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden vi snakker om taxi-sjåfører osv. har jeg en glad-historie å komme med. Ikke så store sakene, da =)

 

Var på klassetur i England. Tok en del taxi mellom byen og vertsfamilien, fordi det var billig, og vi slapp å bruke tid på å gå (et helt kvarter! :O). Og enda det var billig med så kort strekning, så kjørte taxidama snarvei som gjorde det hele enda litt billigere for oss. Hun kjørte oss riktignok flere ganger, så jeg snakket med henne hele turen hver gang, og vekslet mange ord om hvor jeg (vi) kom fra, og hvordan vi trivdes der og blabla. Koselig :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Fartsgrensene på tyske motorveier er 120, men mange steder har de fri fart om natta. Noen steder er det fri fart hele døgnet.

 

 

Forresten opplevde jeg en litt rar situasjon på 7-eleven.

 

En gammel dame sto og pratet om noen rabatter eller noe sånt i forbindelse med et eller annet fordelsprogram. Jeg fikk ikke helt med meg hva som skjedde, men hun hadde gått glipp av en eller annen rabatt. Den serviceinnstilte ansatte dro fram lommeboka si, ga henne en 20-kroning og sa "da er vi skuls". Hyggelig å se så serviceinnstilte folk, selv om feilen mest sannsynlig lå hos den gamle dama.

 

EDIT: Forresten var denne dama litt merkelig, så hun fant to tomme bruskasser og satte seg på dem. Var litt komisk.

Endret av Hanske
Lenke til kommentar

En kompis av meg jobber i en kiosk. En dag kom en kompis av han inn som hadde vært på utøya.. Så det første kompisen min spør om er "Hei, du var på utøya ikke sant?" Kompisen hans : "Ja" Han "Ja, hvordan gikk det?" Han "Oj... Sorry!!" Heldigvis tok kunden det med ett smil :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723

Når vi først er inne på taxiturer.. Når Jeg og 2 andre gode venner av meg tok en helgetur til london for å få med oss Nero,skrillex, deadmau5 og diverse andre helgner på victoria park, endte vi selvfølgelig opp på Ministry of sound sent på lørdagskvelden, aka verdens beste nattklubb, og der ble vi til 7 må morgenen. Fulle og påvirket av mdma var det ikke så viktig at flyet dro kl 14 på søndag, munche og sove var vår prioritet. Endte selvfølgelig opp med at vi våknet kl 13:00 på hotellet, i full panikk, 1 og en halv time unna flyplassen med buss.

 

Heldighvis fant vi en glad inder av en taxisjåfør, hvor vi forklarte situasjonen. Han holdt en gjennomsnittsfart på 200 km/h og kjørte sikk sakk forbi alt og alle på motorveien, var som å spille GTA, kødder ikke. Men vi rakk det for helvette! Han fikk 20 pund i tips av oss også x)

Lenke til kommentar

Kombohistorie:

 

Mens jeg jobbet i [teleoperatør], så ringe det en fyr for å melde telefonen sin tapt. Ikke så uvanlig. Samtalen:

 

K: Heisann, du, jeg har mista telefonen min, så jeg må få sperra den osv osv

M: Ja, det må vi vel få ordna. Du tror den er tapt, og ikke bare forlagt?

K: Jaa, jeg satt i en taxi i Sharm El Sheikh, og så datt den ut av lomma mi når jeg gikk ut av bilen og lå igjen i setet.

M: Hehe, har vært i Sharm el Sheikh selv, vet åssen DE gutta kjører, for å si det sånn. Den er vel tapt, ja.

K: Ja faen, de gutta kjører som noen sviiin, er jo nesten rædd når jeg sitter på.

 

(for de som ikke har vært i Egypt/Sharm el Sheikh: Det frarådes sterkt at utlendinger kjører der nede, fordi drosjesjåførene ikke har respekt for noen ting. Snittfarten er 150 km/h - inne i byen)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

I d ag var jeg kunden:

 

Sto i kø i kassa på rimi og hu forran sku ha no røyk. Etter alle varene er pipet inn sier hu at hu har glemt hva hu skal kjøpe av røyk og begynner å ringe og slikt. Sykt irriterende at hu ikke kunne sjekke det ut før hu kom i kassa. Ble mektig irritert

 

Kanskje hun glemte det mens varene ble slått inn? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...