Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rareste "tipsen" jeg fikk var fra et mannskor fra Finnmark, bestående av 5 eldre herrer. Det var tilfeldigvis jeg som sendte tilbudet på overnatting til dem, og fulgte dem opp helt frem til de da ankom. Var tilfeldigvis meg på jobb, og med navneskilt å det hele er det vanskelig å gjemme seg bort, og det var ingen andre som ventet på tur, så de stilte seg like godt opp og sang for meg.

 

Hyggelig av dem, men, jeg fordrar ikke slik musikk, så kunne heller stukket en 200 lapp til meg og vært ferdig med det :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har ikke fått noe av noen kunder. Men har hatt flere som har villet være kompis og snakket om at de skulle komme innom med sitt gamle utstyr, slik at jeg kunne få kjøpe det til en svært god pris ;)

 

...også var det han som tilbød meg 1000,- kr for å møte ham i bilen sin utenfor en time før jeg begynte på jobb en dag... Jaja. Jeg har som prinsipp at ingen kunder får vite mitt etternavn, og de får aldri min private kontaktinfo. Dessverre har ikke alle kollegaene mine fått med seg det...

Lenke til kommentar

Jeg er litt i min egen verden selv for en gang så skule jeg kjøpe noe for 20kr men jeg er vant til og gi 100-50lapper for har som oftest det. Så står betaler jeg for 20kr også venter jeg på myntene laugh.gifwallbash.gifer så sinsykt flaut og bare stå der og vente på "Pengene" når varen kosta 20kr og jeg hadde 20kr og har betalte rolleyes.gif

Endret av fsx v1.1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...