Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Irritert.

 

Var akkurat innom Jula for å kjøpe ny spyleknapp til ett Ceberit toalett. 

Er det en type fake Geberit?  :tease:

 

Spøk til alvor, mange knapper her: https://www.vvskupp.no/produkter/baderom/sisterne/geberit

 

Jah, er nok ett billigmerke og eg vet at eg kan bruke deler fra Geberit på de(etter å ha søkt litt på nettet) :p

 

Takk for tipset :)

 

La i tillegg ut spørsmål på Jula sine facebook sider :)

post-14502-0-56814600-1504085808_thumb.png

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Da jeg (vel og merke i 2011) jobbet i 3 måneder på jula var systemet for bestillinger ett mareritt å jobbe med, og var vel bare ett fåtall som hadde autorisasjon for å godkjenne bestillinger (og dem var nesten aldri tilstede)

Om det ikke er blitt ett bedre system i dag så skjønner jeg nesten den ansatte :p

 

Systemet for å skrive ut plakater for produkter benyttet seg av en server i Sverige, som tydeligvis var en datamaskin fra krigen. Og alle butikker både i Norge og Sverige måtte via denne serveren for å få printet plakater. Tok en eeeeevighet og føltes som latterlig dårlig bruk av resurser når 1 ansatt på hver butikk satt en hel dag å ventet på å få printet plakater.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Verstingene er de som lar den tomme vogna si stå rett foran kassa, altså der man legger varene opp på båndet, så bare betaler de og går. En ting er å sette den fra seg i kasseområdet, det blir man som butikkansatt vant til, men å la den stå der hvor køen er, gjerne med andre folk bak og venter, da er du jo født rasshøl og mangler en ganske viktig del i skolten. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Hva med de som legger melk eller yoghurt i en vanlig hylle? Har aldri jobbet i butikk og selv det gjør MEG irrasjonelt sint

Aner ikke hvor lenge den melka har stått der, så frister ikke helt å sette den på plass og late som ingenting. Pleier i stedet å si ifra til en ansatt, hvis det er noen i nærheten. Da får de ta seg av den og enten sette den tilbake i hyllen eller kaste den. Melk som har stått i en varm hylle i flere timer frister ikke helt.

Lenke til kommentar

En vakker dag skal jeg invitere en finn-pruter på visning, ta tingen han tror han skal få billig og slenge den i en kvisthakker foran øynene på ham.

Solgte en HD-DVD-spiller og en bunke filmer på Finn, over halvparten av henvendelsene var folk som mente de burde få filmene til halv pris av antydning siden de ikke trengte spilleren. Hallo, spilleren er ikke verdt en dritt, men du kan slippe å få den med på kjøpet.

Endret av Isbilen
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Er da ingenting galt i hverken skambud eller å prute, er jo bare å takke nei. Har flere ganger kjøpt ting på Finn for skambud. Eksempel var splitter nye sommerdekk som i den størrelsen kostet kr7500 nye i butikk for 4stk. Lå på Finn for kr4500 6mnd gamle og kjørt fra butikken hjem. Sendte en hyggelig melding der jeg var rett på sak og sa 'Jeg kan hente dekkene for kr2000 kontant i hånden nå idag så er du kvitt dem og 2000 kroner rikere'. Den taktikken der funker ofte bra. Fikk et nytt kjøleskap til kr2000 istedenfor kr3000 på annonsen slik forrige uke også.

 

Litt mer on topic så har jeg selv kjeftet på folk før som har ringt og spurt om noe på Finn. Problemet er at de har ringt på tider som kl23-24, både hverdag og helg. En gang ringte en kl0030 og spurte om jeg forsatt hadde XX. Sa 'ja, men jeg har ikke tenkt å selge det til noen som har så lite folkeskikk at de ringer halv ett på natten mens jeg skal opp på jobb kl0430'

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...