Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei er nok ikke bare deg.

Selv har jeg ett intenst hat mot tom papp som står i hyllene (det som varene kommer i) og må motstå fristelsen mot å plukke slike hver gang jeg er i en annen butikk :p

Det tar så lite tid å fikse slik, og det ser så fort mye bedre ut når det ikke står i hyllene.

 

Har blitt startet en konkurranse på jobb hvor kveldsvaktene når blir scoret på hvor bra butikken ser ut når morgenvakta kommer på jobb, beste vakta i løpet av de neste 2mnd skal få en god premie (ikke en twistpose).

Var vist ikke så mye mer som skulle til for at alle gjør det lille ekstra for at ting skal se mye bedre ut :D Vil også anta at kundene setter pris på at butikken ser tipp topp ut uansett når på dagen de er innom.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Folk som får whiskyen i tulipanglass og bare "neinei, ordentlig whiskyglass." Og mener tumbler. "Med is!"

:roll:

 

Altså, hvis dere har lyst til å kaste bort penger på å drikke godt brennevin ved feil temperatur og i feil glass, for all del. Men det er jeg som får betalt for å stå her, og da kan du vel gjøre meg den ære å gå ut ifra at jeg vet hva som passer best til drikken du har bestilt. Et ordentlig whiskyglass ser sånn ut: 

 

Bestilte en Leffe Blonde (som var det beste de hadde i det relativt magre utvalget) i baren på et hotell en gang og fikk den i en sånn her en:

 

204761-5bd3d221bb514767b9508f286a9adece.

 

Strykkarakter.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Var på Egon med to elektrikere en gang. Han bestilte noe vin.

Fikk det i feil glass mente han på og satt og sutra hele måltidet. Tilslutt så fikk han tak i ene servitøren og tok han for seg på en skikkelig ovenfra og ned holdning. Type: Eg er bedre enn deg som Ikke klarer å finne riktig glass til vinen en gang.

 

Du er nok for fin for oss på Egon du min venn. Åsså et lurt smil.

 

Me holdt på å dø me andre. Han fikk forøvrig vinen av Egon og gikk derifra med et smil om munnen :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Nei er nok ikke bare deg.

Selv har jeg ett intenst hat mot tom papp som står i hyllene (det som varene kommer i) og må motstå fristelsen mot å plukke slike hver gang jeg er i en annen butikk :p

Det tar så lite tid å fikse slik, og det ser så fort mye bedre ut når det ikke står i hyllene.

 

Har blitt startet en konkurranse på jobb hvor kveldsvaktene når blir scoret på hvor bra butikken ser ut når morgenvakta kommer på jobb, beste vakta i løpet av de neste 2mnd skal få en god premie (ikke en twistpose).

Var vist ikke så mye mer som skulle til for at alle gjør det lille ekstra for at ting skal se mye bedre ut :D Vil også anta at kundene setter pris på at butikken ser tipp topp ut uansett når på dagen de er innom.

Da tror jeg nesten du hadde elsket å ha meg som kunde. Om jeg ikke har det travelt bruker jeg å trimme hyllene når jeg handler  :wee:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bare jeg som får hodepine av rotete hyller? Tok en ryddesjau i brushylla på jobben idag. Så rett og slett bomba ut før jeg begynte. Jobber annenhver lørdag, så tipper jeg blir nødt til å ta samme sjauen igjen om to uker også. Får ro i sjela av å se ryddige og systematiske hyller, men tydeligvis ikke alle på jobben som føler det slik..  Sukk...

 

attachicon.gif15293479_1233283436746144_1596755716_o.jpg

 

Lekkert! Er dog ikke fan av å bruke topphyllen som lager, liker heller toppapp der. Verste som kunde er når man må flytte på førti esker kun for å oppdage at det er tomt for varen... 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Tipper de står og klager på hvilke verktøy rørleggeren bruker også.

Er det ikke på NRK de har en sketsj med en sint rørlegger kalt "Ikke rør !" (hvilket forøvrig er en genial pun , ho ho) :D

Lenke til kommentar

Lekkert! Er dog ikke fan av å bruke topphyllen som lager, liker heller toppapp der. Verste som kunde er når man må flytte på førti esker kun for å oppdage at det er tomt for varen...

Ingen her liker topphyller heller, men det er et krav fra Coop, desverre. :)

 

Gjør du det for perfekt tør ikke enkelte folk å ta varer i frykt for at noen får spasmer av uryddigheten de lager. Kan være lurt å la det være minst en imperfeksjon før du forlater.

Hehe, det er aldri så perfekt hele tida, og tror ikke det blir noe problem ;)
Lenke til kommentar

Folk som får whiskyen i tulipanglass og bare "neinei, ordentlig whiskyglass." Og mener tumbler. "Med is!"

:roll:

 

Altså, hvis dere har lyst til å kaste bort penger på å drikke godt brennevin ved feil temperatur og i feil glass, for all del. Men det er jeg som får betalt for å stå her, og da kan du vel gjøre meg den ære å gå ut ifra at jeg vet hva som passer best til drikken du har bestilt. Et ordentlig whiskyglass ser sånn ut:

glass.png

Til deres forsvar er 99% av resultatene på google bildesøk(whiskey glass) tumblers, samt hver bidige scene i film eller serie.

 

Ikke så lenge siden barer flest serverte all øl i krus/melkeglass heller, men der har det heldigvis skjedd endel som følge av tidens ølrenessanse.

Lenke til kommentar

Bare jeg som får hodepine av rotete hyller? Tok en ryddesjau i brushylla på jobben idag. Så rett og slett bomba ut før jeg begynte. Jobber annenhver lørdag, så tipper jeg blir nødt til å ta samme sjauen igjen om to uker også. Får ro i sjela av å se ryddige og systematiske hyller, men tydeligvis ikke alle på jobben som føler det slik.. Sukk...

 

15293479_1233283436746144_1596755716_o.jpg

+ I boka for å føre nanny state.
Lenke til kommentar

 

Folk som får whiskyen i tulipanglass og bare "neinei, ordentlig whiskyglass." Og mener tumbler. "Med is!"

:roll:

 

Altså, hvis dere har lyst til å kaste bort penger på å drikke godt brennevin ved feil temperatur og i feil glass, for all del. Men det er jeg som får betalt for å stå her, og da kan du vel gjøre meg den ære å gå ut ifra at jeg vet hva som passer best til drikken du har bestilt. Et ordentlig whiskyglass ser sånn ut:

glass.png

Til deres forsvar er 99% av resultatene på google bildesøk(whiskey glass) tumblers, samt hver bidige scene i film eller serie.

 

Ikke så lenge siden barer flest serverte all øl i krus/melkeglass heller, men der har det heldigvis skjedd endel som følge av tidens ølrenessanse.

 

q9k4mE4.jpg

Lenke til kommentar

 

 

Folk som får whiskyen i tulipanglass og bare "neinei, ordentlig whiskyglass." Og mener tumbler. "Med is!"

:roll:

 

Altså, hvis dere har lyst til å kaste bort penger på å drikke godt brennevin ved feil temperatur og i feil glass, for all del. Men det er jeg som får betalt for å stå her, og da kan du vel gjøre meg den ære å gå ut ifra at jeg vet hva som passer best til drikken du har bestilt. Et ordentlig whiskyglass ser sånn ut:

glass.png

Til deres forsvar er 99% av resultatene på google bildesøk(whiskey glass) tumblers, samt hver bidige scene i film eller serie.

 

Ikke så lenge siden barer flest serverte all øl i krus/melkeglass heller, men der har det heldigvis skjedd endel som følge av tidens ølrenessanse.

q9k4mE4.jpg
Se posten over.

 

Forøvrig holdt en whiskyekspert kurs på en velrenommert bar her i området, og hans mantra var det motsatte av hva typisk pretensiøse kjennere vil si - han sier at den eneste rette måten å nyte whisky på er akkurat slik du liker den selv.

Hvis du vil drikke en 25 år gammel Lagavulin som 7&7 i et champisglass, så er det helt i orden og ingenting uriktig med det, om det er slik du liker den.

Endret av toth
  • Liker 2
Lenke til kommentar

den eneste rette måten å nyte whisky på er akkurat slik du liker den selv.

 

Jeg vil si det der var et ganske typisk pretensiøst kjennerutsagn.

 

Men la meg presisere - det vi snakker om her er ikke hva folk har lov til å drikke whisky ut av. For min del kan de drikke cask strength Brora 21 fra en Viking Kadett. Men når du påstår at du vet noe, da bør du ha sysakene på stell. Og en tumbler er ikke et "skikkelig whiskyglass".

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...