Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

  1. Målene kunden oppga (punkt 2 ) er 100% like med de vi målte sammen med kunde på produktet.
  2. Kunden presterer og si at det fortsatt er feil og at det er vårt ansvar å fikse det.

 

Dere må vel ha spurt han om HVA som var feil?

 

 

 

 

4. Kunde stormer inn dørene på jobben og forlanger alle pengene tilbake siden presseningen ikke passer

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dagens funn på jobb (i søpla, søppelmann) er tre flasker champagne, to flasker rødvin, og en pose á 200kr pant. Jeg og kollegaen graver ikke i søpla, men ligger det noe bra øverst hender det vi tar det, eller når glassdunken kun har pant i seg feks bare colabokser, heller vi den over i en pose. Flaskene lå ved siden av søppeldunken og var hele og pene, så vi tjente vel nesten 1000kr ekstra idag :)

Forstår jeg rett i at dere tar med dere søppel fra meg også dersom jeg setter det i poser ved siden av avfallsbeholderen min? Jeg hadde inntrykk av at jeg ville fått til svar at jeg heller måtte betalt for større beholder slik at det hadde fått plass oppi, at det er deres jobb å hente dette og ikke annet som settes ut utover dette?

 

I så fall - er det fortsatt rimelig av dere å forsyne dere av noe til en verdi av 1000 kroner som står ved siden av søpla?

 

Kanskje de som bor der hadde satt det ut frem til de skulle på butikken og pante det, for å slippe å ha det innomhus?

Lenke til kommentar

 

 

  1. Målene kunden oppga (punkt 2 ) er 100% like med de vi målte sammen med kunde på produktet.
  2. Kunden presterer og si at det fortsatt er feil og at det er vårt ansvar å fikse det.

 

Dere må vel ha spurt han om HVA som var feil?

 

 

 

 

4. Kunde stormer inn dørene på jobben og forlanger alle pengene tilbake siden presseningen ikke passer

 

 

Kunden sier at presseningen ikke passer og det kan godt hende at den ikke gjør det, men det er ikke vår skyld. Vi produserer presseningen etter kundens mål og tegninger og da er det opp til kunden og passe på at det er korekt før man betaler et beløp på over 25.000 kr..

Lenke til kommentar

Hadde en kunde som virket veldig ruset på noe psykedelisk, åpnet seg en snickers ved kassen og begynte å spise helt i sin egen verden.

 

Når kunden skulle betale trodde han at han satt kortet i kortterminalen og begynte å taste pinkoden sin i luften over kortterminalen og bare gikk.

 

Ble et morsomt møte med politiet i ettertid.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

 

Dagens funn på jobb (i søpla, søppelmann) er tre flasker champagne, to flasker rødvin, og en pose á 200kr pant. Jeg og kollegaen graver ikke i søpla, men ligger det noe bra øverst hender det vi tar det, eller når glassdunken kun har pant i seg feks bare colabokser, heller vi den over i en pose. Flaskene lå ved siden av søppeldunken og var hele og pene, så vi tjente vel nesten 1000kr ekstra idag :)

Forstår jeg rett i at dere tar med dere søppel fra meg også dersom jeg setter det i poser ved siden av avfallsbeholderen min? Jeg hadde inntrykk av at jeg ville fått til svar at jeg heller måtte betalt for større beholder slik at det hadde fått plass oppi, at det er deres jobb å hente dette og ikke annet som settes ut utover dette?

 

I så fall - er det fortsatt rimelig av dere å forsyne dere av noe til en verdi av 1000 kroner som står ved siden av søpla?

 

Kanskje de som bor der hadde satt det ut frem til de skulle på butikken og pante det, for å slippe å ha det innomhus?

Det er forskjellig fra kommune til kommune. Vi tar med ekstra glass, plast og papir på den aktuelle hentedagen dersom det er forsvarlig pakket inn. Restavfall må man kjøpe spesialsekk til for at det blir tatt med, eller betale for større beholder.

 

Ligger noe ved siden av søppelkassene, feks poser med fulle ølbokser som har gått ut på dato noen år siden, så antar jeg at det var ønskelig de skulle bli tatt med. Det er ikke så vanskelig å se forskjellen på noe som skjal taes med og ikke. Vi driver tross alt med gjenvinning :) nå jobber jeg for verste søppelselskaprt som finnes dog, VESAR. Tar vi med for mye får vi kjeft at det ikke skulle blitt tatt med, tar vi det ikke med får vi kjeft at vi ikke tok det med. Kontainere kan settes 15meter fra veien, vi får kjeft om de ikke blir satt tilbake på plass på millimeteren. Selskapet bryr seg kun om kundene og gir dem alltid rett, og skylder på oss for alt...

Lenke til kommentar

 

 

Dagens funn på jobb (i søpla, søppelmann) er tre flasker champagne, to flasker rødvin, og en pose á 200kr pant. Jeg og kollegaen graver ikke i søpla, men ligger det noe bra øverst hender det vi tar det, eller når glassdunken kun har pant i seg feks bare colabokser, heller vi den over i en pose. Flaskene lå ved siden av søppeldunken og var hele og pene, så vi tjente vel nesten 1000kr ekstra idag :)

Forstår jeg rett i at dere tar med dere søppel fra meg også dersom jeg setter det i poser ved siden av avfallsbeholderen min? Jeg hadde inntrykk av at jeg ville fått til svar at jeg heller måtte betalt for større beholder slik at det hadde fått plass oppi, at det er deres jobb å hente dette og ikke annet som settes ut utover dette?

 

I så fall - er det fortsatt rimelig av dere å forsyne dere av noe til en verdi av 1000 kroner som står ved siden av søpla?

 

Kanskje de som bor der hadde satt det ut frem til de skulle på butikken og pante det, for å slippe å ha det innomhus?

Det er forskjellig fra kommune til kommune. Vi tar med ekstra glass, plast og papir på den aktuelle hentedagen dersom det er forsvarlig pakket inn. Restavfall må man kjøpe spesialsekk til for at det blir tatt med, eller betale for større beholder.

 

Ligger noe ved siden av søppelkassene, feks poser med fulle ølbokser som har gått ut på dato noen år siden, så antar jeg at det var ønskelig de skulle bli tatt med. Det er ikke så vanskelig å se forskjellen på noe som skjal taes med og ikke. Vi driver tross alt med gjenvinning :) nå jobber jeg for verste søppelselskaprt som finnes dog, VESAR. Tar vi med for mye får vi kjeft at det ikke skulle blitt tatt med, tar vi det ikke med får vi kjeft at vi ikke tok det med. Kontainere kan settes 15meter fra veien, vi får kjeft om de ikke blir satt tilbake på plass på millimeteren. Selskapet bryr seg kun om kundene og gir dem alltid rett, og skylder på oss for alt...

 

Kundene deres burde dresseres som her i Kristiansand - vi må sette dunken i veien, den skal altså ikke stå på tomten men minst litt uti veien, og en pil markerer hvilken vei den skal stå for å bli tømt. Står den ikke i gata eller med pila feil vei får du ikke tømt. De setter den også fra seg innenfor 1-2m fra hvor den sto - og dette synes jeg faktisk er helt kurant. Jeg har ingenting i mot å trille dunken til veien på morgenen og tilbake på ettermiddagen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

Dagens funn på jobb (i søpla, søppelmann) er tre flasker champagne, to flasker rødvin, og en pose á 200kr pant. Jeg og kollegaen graver ikke i søpla, men ligger det noe bra øverst hender det vi tar det, eller når glassdunken kun har pant i seg feks bare colabokser, heller vi den over i en pose. Flaskene lå ved siden av søppeldunken og var hele og pene, så vi tjente vel nesten 1000kr ekstra idag :)

Forstår jeg rett i at dere tar med dere søppel fra meg også dersom jeg setter det i poser ved siden av avfallsbeholderen min? Jeg hadde inntrykk av at jeg ville fått til svar at jeg heller måtte betalt for større beholder slik at det hadde fått plass oppi, at det er deres jobb å hente dette og ikke annet som settes ut utover dette?

 

I så fall - er det fortsatt rimelig av dere å forsyne dere av noe til en verdi av 1000 kroner som står ved siden av søpla?

 

Kanskje de som bor der hadde satt det ut frem til de skulle på butikken og pante det, for å slippe å ha det innomhus?

Det er forskjellig fra kommune til kommune. Vi tar med ekstra glass, plast og papir på den aktuelle hentedagen dersom det er forsvarlig pakket inn. Restavfall må man kjøpe spesialsekk til for at det blir tatt med, eller betale for større beholder.

 

Ligger noe ved siden av søppelkassene, feks poser med fulle ølbokser som har gått ut på dato noen år siden, så antar jeg at det var ønskelig de skulle bli tatt med. Det er ikke så vanskelig å se forskjellen på noe som skjal taes med og ikke. Vi driver tross alt med gjenvinning :) nå jobber jeg for verste søppelselskaprt som finnes dog, VESAR. Tar vi med for mye får vi kjeft at det ikke skulle blitt tatt med, tar vi det ikke med får vi kjeft at vi ikke tok det med. Kontainere kan settes 15meter fra veien, vi får kjeft om de ikke blir satt tilbake på plass på millimeteren. Selskapet bryr seg kun om kundene og gir dem alltid rett, og skylder på oss for alt...

Kundene deres burde dresseres som her i Kristiansand - vi må sette dunken i veien, den skal altså ikke stå på tomten men minst litt uti veien, og en pil markerer hvilken vei den skal stå for å bli tømt. Står den ikke i gata eller med pila feil vei får du ikke tømt. De setter den også fra seg innenfor 1-2m fra hvor den sto - og dette synes jeg faktisk er helt kurant. Jeg har ingenting i mot å trille dunken til veien på morgenen og tilbake på ettermiddagen.

Noe av det morsomme med nye ruter er alle historiene jeg får høre. Apropos det du nevnte for eksempel...

 

Her har vi glass, papir, plast, matavfall og restavfall fall. Blir hentet hver tredje uke, mat hver uke, og glass hver sjette. Altså slik

 

1 Restavfall og mat

2 Papir og mat

3 Plast og mat

4 Restavfall og mat

5 Papir og mat

6 Plast, glass og mat

 

Han fortalte at det er et hus med en dame i femtiår. Han tømmer kun på restavfall her, altså hver tredje uke. En gang kommer dama ut og forteller han må komme hver eneste uke, og sjekke alt, for der betaler hun for.

 

Hun har gammeldags stativ. En med restavfallsekk, og en med mat og papirposer.

 

Greie er at denne dama KUN kaster kanskje en handlepose med restavfall. På et år har han aldri hentet eller funnet noe annet enn restavfall, så han sluttet å sjekke når det ikke er restavfall. Likevel skal dama gjøre livet til oss surt, og la oss sjekke selv om hun selv sa hun aldri kaster noe annet, men hun vil fordi hun betaler for at søpla blir hentet og sjekket...

Lenke til kommentar

Åpner dere faktisk dunkene og ser om det er tømmeverdig..? Damn, noen i kommunen din har virkelig fått presset gjennom både det ene og andre av urimelighet.

 

Hvorfor i alle dager kan ikke kunden selv vurdere om man vil tømme denne uka eller neste?

 

Her er det forøvrig rest+mat hver uke, og papp/papir hver 4 uke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...