Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk kjeft i dag på butikken fordi jeg spurte etter et produkt de alltid er utsolgt for.

Er det virkelig så jævlig vanskelig å bestille mer av et produkt som blir utsolgt hver uke to dager etter varefylling?

De har ikke plass til det. Butikker har stort sett kun plass til det du ser i hyllene og ved ei krise vil butikkene være hamstret tom i løpet av 2-3 dager.

Endret av BadCat
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er også borti kunder som spør etter varer som vi ikka har (..)

Tja, har opplevd flere ganger at butikken er lydhør ovenfor kunders ønsker, og tar inn etterspurte varer. Og så slutter de med varer hvis salget ikke går så bra som ønskelig, selvsagt.

 

Må forresten få skryte av den unge mannen som satt i kassa på Rema i nærheten av her jeg bor forrige uke. Tror aldri jeg har opplevd en så hyggelig ansatt i kassa før :)

Lenke til kommentar

Dagens funn på jobb (i søpla, søppelmann) er tre flasker champagne, to flasker rødvin, og en pose á 200kr pant. Jeg og kollegaen graver ikke i søpla, men ligger det noe bra øverst hender det vi tar det, eller når glassdunken kun har pant i seg feks bare colabokser, heller vi den over i en pose. Flaskene lå ved siden av søppeldunken og var hele og pene, så vi tjente vel nesten 1000kr ekstra idag :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jo, og jeg synes ikke det nødvendigvis er noe galt i det, men noen vil kanskje mene at søpla er privat til den er destruert, og at ingen har noe med å forsyne seg der. Butikkavfall er noe litt annet, der er det liten sjanse for å finne følsomme gjenstander. Jeg mener, hvis jeg har lyst til å kjøpe Fleshlight, må det være mulig å slenge emballasjen i søpla uten å måtte frykte at søppelmannen godter seg over det. Og rent juridisk, sier man fra seg eierskapet over en ting fordi man kaster den? Tror ikke det står noe i loven om at du har lov til å ta tingene mine bare fordi jeg har lagt dem i bossdunken.

 

Det kan dessuten også hende den beste at man ombestemmer seg, eller kaster noe ved en feil. Da bør man ha muligheten til å hente gjenstanden frem til bossbilen kommer.

Endret av Isbilen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

  1. Kunde bestiller og forhåndsbetaler for en "Custom made" Pvc pressening
  2. Kunde leverer mål og tegning for konstruksjonen (Produksjon starter)
  3. Kunde får produktet tilsendt eller henter selv
  4. Kunde stormer inn dørene på jobben og forlanger alle pengene tilbake siden presseningen ikke passer
  5. vi måler presseningen sammen med kunden og skriver ned målene
  6. vi tar frem målene vi fikk av kunden
  7. Målene kunden oppga (punkt 2 ) er 100% like med de vi målte sammen med kunde på produktet.
  8. Kunden presterer og si at det fortsatt er feil og at det er vårt ansvar å fikse det.

 

" kunden har alltid rett" *host* BULLSHIT *host*

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...