Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hullene i søppelboksene er i hvert fall sånn at man ikke får nedi en sprengfull bærepose fra butikken uten å presse godt på. Og hullet i pappkonteineren er kanskje 7 cm høyt. Da ber man om at folk skal sette fra seg ting ved siden av.

Hvilke søppelkasser er det du snakker om nå, høres ikke ut som de vanlige man har hjemme? Jeg kan lett putte en og en halv full søppelsekk rett i restavfallsdunken min. Kiwi-poser går det vel fint 20 av.
Lenke til kommentar

 

Kan du tenke deg hva som skjer om åpningene er større?

Folk hadde gravd igjennom det for å se om de fant noe verdifult? Ser jo bare hva som skjedde med freetex boksene, de måtte jo rustes opp veldig fordi folk drev å klatret inn og tok de fine klærne og bare lot resten ligge igjen spredd rundt som søppel.

De hadde lagt igjen det gamle kjøkkenet sitt, og den døde oldemora si og, om det var plass å få det inni.

Endret av Sexylubb1
  • Liker 8
Lenke til kommentar

 

Hullene i søppelboksene er i hvert fall sånn at man ikke får nedi en sprengfull bærepose fra butikken uten å presse godt på. Og hullet i pappkonteineren er kanskje 7 cm høyt. Da ber man om at folk skal sette fra seg ting ved siden av.

Hvilke søppelkasser er det du snakker om nå, høres ikke ut som de vanlige man har hjemme? Jeg kan lett putte en og en halv full søppelsekk rett i restavfallsdunken min. Kiwi-poser går det vel fint 20 av.

 

Regner med at det er slike store søppelkasser som er ca 3-4 ganger større enn de som enkelt husstander har. Hvert fall i papp/papir utgaven har jeg sett at disse er låste og man må dytte inn gjennom et lite hull i toppen (mao kan man ikke åpne lokket og dytte oppi hva man vil). 

Lenke til kommentar

Levere på dynga? Elektronisk utstyr kan leveres gratis hos alle forhandlere av EE-utstyr (elektrisk og elektronisk), som f.eks Elkjøp. De er pliktig til å ikke bare ta imot det gratis, men også å informere om at de gjør det. Tror nok det er en mye bedre løsning enn å bare pælme det i søpla.

 

http://www.regelhjelp.no/Etatenes-sider/miljodirektoratet/Emner/Elektrisk-og-elektronisk-avfall/

Stemmer, det kan vel leveres der og ja - men man er jo jevnlig innom dynga likevel og tar det med da, så tenkte ikke over det :)
Lenke til kommentar

Enkelte ganger settes man virkelig på prøve. Denne gangen skrek jeg inni meg og hadde lyst til å be dama stikke langt avgårde og ta seg en dusj.

 

Av og til får vi gjester som jeg tror ville begeistret likhunder. Problemet er at man gjerne ikke kjenner det før man har servert dem. Eventuelt kjenner man lukta, men innser ikke hvor den kommer fra før det er for sent. Som regel triste ungkarer på 50+. Trøsten er at mesteparten av dem har fast tilhold på et brunere sted lenger nedi gata, de er først og fremst innom oss fordi vi åpner tidligere.

Lenke til kommentar

Føler nesten for å beklage overnfor en eller annen stakkars matbutikk jeg og 5 andre stinkende personer var innom å handlet.

Vi var på den 4. dagen på øvelse uten dusjmuligheter og første mulighet til å besøke butikken. Vi var heldigvis både raske og i grønt, så antar de hadde litt forståelse :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...