Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

 

Her burde butikken ha nektet deg å putte på så mange mynter. Veldig irriterende

Hadde ikke vært noe stort eller tidkrevende problem hadde bare maskinen funka som normalt.

 

Eller bare slått det inn som godkjent i kassen, også kunne de ansatte putte på de myntene senere, under en mer stille periode av dagen.

 

Dårlig service.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Jeg hadde og med ett lass med kronestykker på den lokale extraen for ett par år siden. Tipper ca 70 stk som hadde samlet seg opp hjemme. I denne butikken er det en slik automat du kan slippe nedi en neve mynter i slengen istedet for å stappe i en og en. Jeg slapp derfor nedi to never med mynter, og automaten startet å telle.

 

Den telte, og telte, og telte, og telte. I fire minutter sto den og jobba med myntene. Det gikk overraskende lang tid, og jeg er lykkelig for at denne butikken har flere kasser, slik at køen ikke ble så ille :) Tar ikke med slike mengder småpenger til butikken lengre, for å si det slik :)

Å bare betale med småpenger er en god prank , bare spør Andy Dick , han vet :p

Lenke til kommentar

Her burde butikken ha nektet deg å putte på så mange mynter. Veldig irriterende

Hadde ikke vært noe stort eller tidkrevende problem hadde bare maskinen funka som normalt.

 

Alle de maskinene jeg har vært borti har vært umulig å legge på mer enn ca 5-6 mynter uten at den har fått fnatt :D Etter min erfaring så går det raskere på Rema når de teller opp selv.

 

Har "tatt med meg grisen" et par ganger og det er ekstra artig på Rema siden de ikke har myntteller. "Kan du ikke telle for meg" (slenger 300,- i mynt på rullebåndet). De andre i køen får svarte øyne  :realmad:  men det tar alltid kortere tid enn i de "fancy" butikkene. Elektronikk er visst ikke alltid for det bedre :)

Lenke til kommentar

Skulle ha min første låsevakt på lørdag, og selvfølgelig slo Murphys law hardt til. Mye av det skyldes morgen/dagvakta som ikke hadde gjort jobben sin. Var ikke veldig gøy å stå der med en kunde som skulle ha over 800kr ut, og maskinen ikke spyttet ut en eneste krone (for lite veksel i cashguard).

Skal være godt gjort å ignorere varsel og lapper om manglende veksel gjennom hele dagen - selv om en person tidligere på dagen skulle ha fylt på riktignok. 

Lenke til kommentar

 

Skulle ha min første låsevakt på lørdag, og selvfølgelig slo Murphys law hardt til. Mye av det skyldes morgen/dagvakta som ikke hadde gjort jobben sin. Var ikke veldig gøy å stå der med en kunde som skulle ha over 800kr ut, og maskinen ikke spyttet ut en eneste krone (for lite veksel i cashguard).

Skal være godt gjort å ignorere varsel og lapper om manglende veksel gjennom hele dagen - selv om en person tidligere på dagen skulle ha fylt på riktignok. 

Hadde kassa faktisk klaget gjennom hele dagen ja. Den gav kun ett varsel på kunden før, vanligvis er jeg vant med at den gjerne konstant klager så fort noe av vekselet er under 20 i antall. 

 

Og siden jeg er vant med ørtens varseler, som uansett kommer å går da måten kunder betaler på gjør at det alltid er nok veksel i kassa, tenkte jeg ikke noe over varselen som kom denne gangen. Men det virker som den ene kassen har ett mye lavere nivå for når den varsler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde en kunde på jobb her om dagen som skulle hente en pakke som var til han (jobber ikke i butikk men med import av varer fra usa for privatkunder og firmaer)

 

Når man kommer til oss så kjører man rett inn på parkeringsplassen og ser en inngangsdør og 99,9% av alle kunder går jo da inn denne døren og henvender seg i resepsjonen.

Men neida, her om dagen var det sinnsykt varmt på lageret så vi hadde lasterampe porten kanskje en halvmeter/meter åpen, tror du ikke det brått valsa inn en kunde der da? Og forventa som største selvfølge at vi skulle hjelpe han der og da og plukke frem varene? (selvom vi ikke hadde sendt ut varsel om at pakkene til kundene var klare til henting)

 

Fikk dratt han med til resepsjonen hvor vi har login til admin panel så man fikk sett antall pakker og plassering av pakkene(hyllenr).

Men han var oppgitt over at vi bare ikke kunne gi han ut pakkene sine (vi har stort lager, kan ikke begynne lete etter 2 små pakker blant alle andre pakker).


Blæh, merker jeg blir så oppgitt over slike, her blir man irritert over at man må gjøre ting på rett måte når man kommer før vi har sagt pakkene er klare...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hadde en "kunde" som lurte meg godt her om dagen. Tømmer søppel og fikk spørsmål om jeg kunne ta med et sånt minikjøleskap. Sa at vi ikke får ta med ekstra restavfall, alt må passe opp i søppelkassen. Fniste godt når han prøvde smelle og presse den inn i kassa, for jeg sa at lokket må være igjen. Utrolig nok fikk han pressa den inn så da var han fornøyd at jeg tømte hele.

 

Ellers er dere i Lier/Drammen ekstremt dårlig til å sortere... alt fra mat til plast til papir går i restavfall. Skjønner ikke hvorfor det i det hele tatt er kildesortering her...

 

Forøvrig, vær så snill og ikke parker så tett inntil søppelkassene folkens, minst 1-2 meter så går jobben vår så mye raskere. Står noen for tett setter vi bare kassa tilbake foran bilen

Endret av Poopadoop
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde en "kunde" som lurte meg godt her om dagen. Tømmer søppel og fikk spørsmål om jeg kunne ta med et sånt minikjøleskap. Sa at vi ikke får ta med ekstra restavfall, alt må passe opp i søppelkassen.

Går elektronikk som restavfall hos dere..? Sånt må vi pent levere egenhendig på dynga her..
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Levere på dynga? Elektronisk utstyr kan leveres gratis hos alle forhandlere av EE-utstyr (elektrisk og elektronisk), som f.eks Elkjøp. De er pliktig til å ikke bare ta imot det gratis, men også å informere om at de gjør det. Tror nok det er en mye bedre løsning enn å bare pælme det i søpla.

 

http://www.regelhjelp.no/Etatenes-sider/miljodirektoratet/Emner/Elektrisk-og-elektronisk-avfall/

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg sa det også til han, og egentlig er det regler for restavfall også, det samme med mat, men hvis vi skal bruke 5 minutter på å skrive opp adresse, legge igjen lapp, ikke tømme osv noen hundre hus om dagen blir vi ikke ferdige før midt på natta. Da er det enklere å bare tømme... vi jobber allerede doble skift på sommeren da mat tømmes hver uke på sommeren, altså jobbe 0530 til 15-17 i strekk

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg lider meg gladlig gjennom en kjip arbeidsdag for å slippe å dø av kjedsomhet i norge. Livet er helt fantastisk her. Manila er Sin City. Du kan komme unna med omtrent alt.

 

Norge er fint om det man vil ha er trygghet. Der er vi helt ekstremt gode. Men det går ut over frihet og moro.

Lenke til kommentar

 

Her burde butikken ha nektet deg å putte på så mange mynter. Veldig irriterende

Hadde ikke vært noe stort eller tidkrevende problem hadde bare maskinen funka som normalt.

 

Alle de maskinene jeg har vært borti har vært umulig å legge på mer enn ca 5-6 mynter uten at den har fått fnatt :D Etter min erfaring så går det raskere på Rema når de teller opp selv.

 

Har "tatt med meg grisen" et par ganger og det er ekstra artig på Rema siden de ikke har myntteller. "Kan du ikke telle for meg" (slenger 300,- i mynt på rullebåndet). De andre i køen får svarte øyne  :realmad:  men det tar alltid kortere tid enn i de "fancy" butikkene. Elektronikk er visst ikke alltid for det bedre :)

 

Vel, butikker kan nekte å ta imot om det er mer enn 25 stk av hver valør. 

 

Når jeg jobba i butikk, og fikk slike sparegriskunder, så tok jeg meg goood tid på å telle opp. De kom sjelden tilbake :) 

Lenke til kommentar

 

Nå skal ikke dette bli en konkurranse i ha det kjipt på jobb, men jeg får ikke betalt en eneste krone etter de første 8 timene.

 

Hver glad du jobber i norge. :)

Hvorfor gidder du jobbe i en så elendig jobb hvor du blir utnyttet? Hadde flyttet hjem om jeg var deg.

 

0fd7ee6659046b5d51ba61279a4bc60e.jpg

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg sa det også til han, og egentlig er det regler for restavfall også, det samme med mat, men hvis vi skal bruke 5 minutter på å skrive opp adresse, legge igjen lapp, ikke tømme osv noen hundre hus om dagen blir vi ikke ferdige før midt på natta. Da er det enklere å bare tømme... vi jobber allerede doble skift på sommeren da mat tømmes hver uke på sommeren, altså jobbe 0530 til 15-17 i strekk

Om dere alle tenker slik er det jo ikke rart kundene deres ikke lærer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...