Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

 

Han skulle bevise at pistolen kunne gå av i en slik situasjon og at det var snakk om et vådeskudd. Men fremdeles ikke veldig lurt.

Forøvrig er eavisa satire.

Nei, han døde. Og for øvrig setter du ikke en ladd pistol mot ditt eget hode og trekker av hvis du er normalt oppegående intelligent. Uansett beviser bare kommentaren din og fyren over ("bunnen falt ut") poenget mitt. Her skal folk ha rett, koste hva det koste vil. Det er ikke nok å bare le litt av noen morsomme historier og gå videre med livet. Her skal det krangles! :p

 

Jeg benektet ikke at han døde. Han døde, men fikk i det minste klienten frikjent. http://www.bbc.com/news/blogs-magazine-monitor-28805895 Og påstanden i artikkelen var rett og slett at han tok feil våpen, den han trodde var trygg viste seg å være ladd.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner meg ikke helt på kunder, som kommer inn i butikken (jobber i Telia) og spør om vi har kontantkort til One Call, Chess etc. Det står stort å tydelig Telia på utsiden av butikken, ikke Narvesen.

 

Kanskje ikke helt ulogisk at enkelte spør om chess da siden det unektelig heter "teliasonara chess" 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Ikke vet jeg hva jeg snubla over foran meg i køa på postkontoret i dag, men skulle betalt for å få med meg opplegget fra starten. 

 

En gammel, synlig grinete gubbe som mumla noe om identitetstyveri og ba postdama legge igjen ID-kortet hans (bankkort) mens ho gikk og spurte om noe. Kom tilbake med negativt svar (aner ikke hva spørsmålet var), og han mumla noe om å banne før han gikk, snudde seg, og ba dem kontakte X på [nabyby] lensmannskontor. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Det skjønner jeg godt,krokkodillene er så utrolig gode!

Først erre krokodiller , så erre heksehyl & før du vet ord av det tar du bilde av deg selv i selvlaget uniform :p

 

Hexum døde jo av at han satt en prop gun mot hodet og trakk av......

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Forsåvidt kan jeg komme med en ny historie fra en butikk jeg var i for ca. en time siden.

 

En mann sto i kassen og kranglet med ekspeditrisen. Jeg fikk ikke med meg alt, siden jeg ikke har for vane å overhøre andres samtaler, men sto i kassen ved siden av, så var ikke så vanskelig å høre den høyrøstede mannen. Han var visst misfornøyd med en matvare, og damen sa gang på gang at det ikke var noe hun kunne gjøre, men han ga seg ikke. Til slutt fikk visst en medkunde nok og sa etter å ha hørt på han en stund "det er ikke alltid så lett, men nå må du ha en fin lørdagskveld!". Mannen fortsatte og noe om at de måtte gi beskjed til sjefen, og så beklagde han for noe som jeg ikke hørte, og gikk. I grunnen en merkelig samtale. :p

Lenke til kommentar

 

Og nei, jeg kan ikke "bare" godkjenne bilen din, selv om du har skiftet alt som ble påpekt som en mangel, uten å Heise bilen opp og forsikre meg om at det var gjort, så vi ikke mister PKK tillatelsen - Tydeligvis dårlig kundeservice. Sjekker bilen, enda deler som ikke er skiftet som det skal. <.<

Det er de som klager mest på lignende ting, som har mest skittent mel i posen.

 

Vi hadde en kunde som kjøpte et kamera og kom tilbake med kameraet et par dager senere da det var defekt. Hun ble skikkelig sinna fordi vi ikke kunne gi henne et nytt kamera, men måtte sjekke det først. Det viste seg at kameraet var klissvått inne i batteriluke, under blits og under deksler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Siden vi snakker om godteri så er jo denne perfekt som kunde historie

 

http://eavisa.com/2016/03/17/anmelder-rema1000/

 

det må jo være kødd? Ingen er så dum!

 

Bare så dere er informert til en annen gang - eavisa.com er en ren tulleavis, alà The Onion.

 

 

 

Det var ingen som ikke skjønte det?

 

 

 

Siden vi snakker om godteri så er jo denne perfekt som kunde historie

 

http://eavisa.com/2016/03/17/anmelder-rema1000/

At noen er så dum, har jeg ingen problemer med å tro på, men den artikkelen tar jeg ikke seriøst. Hele teksten høres ut som en dårlig aprilspøk.

 

 

 

Hvor har du vært de siste innleggene??

Point proven, ikke forstår det :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...