Gå til innhold

Den store Dell XPS m1530 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er min mening - uansett mener jeg ikke at vi skal stusse noe serlig over det - det er jo ingen som har klagd no serlig på akuratt dette før vi brakte det på bane...

 

:)

Nei, du har rett i det.

 

Jeg tror ikke personlig at jeg ville sett noe forskjell på dem uansett.

 

Off topic,men dumt at det reg så like navn på forumet,det skaper bare forvirring.

Lenke til kommentar
Off topic,men dumt at det reg så like navn på forumet,det skaper bare forvirring.

Ja, du har litt rett i det, men jeg kunne ikke vite at det var en annen her med lignende nick. Er helt ny på forumet her skjønner du:D Uansett, så kom jeg ikke på noe bedre nick enn hva jeg jobber som, så da må det bare bli sånn:P

 

Jeg kommer ikke til å være så veldig aktiv her, så tror nok det skal gå bra. Kommer nok bare til å svinge innom hvis det er noe jeg lurer på ang. forskjellige ting. Som for eksp. denne bærbare pc`en som jeg har tenkt til å gå til anskaffelse av:D

Lenke til kommentar
Det går ann og endre nick tror jeg, det gjorde i alle fall en klassekompis av meg - Du kan sikkert bare sende en av moderatorene en PM med forklaring så ordner de det.

MVH

Jakkemannen

 

Joda det går ann å skifte nick,men det får han selv avgjøre da.

Ser han sier han har brukt det pga yrket,vel da har vi samme yrke også .

Men nok om det for det er vel det man kaller off topic .

Lenke til kommentar

Prisen på XPS M1530?

Dell er jo ganske råe til å endre prisen på sine bærbare, så det gjelder å følge med litt før man bestiller, og jeg lurer på hvordan prisen er i februar i forhold til tidligere måneder? Har lyst til å kjøpe denne PC-en, men det haster ikke, så kan vente 1 mnd til.

 

Har satt sammen denne PC-en:

CPU: 2,00GHz

Skjerm: 1680x1050

Minne: 3072 MB

Harddisk: 250GB

Skjermkort: 8600M GT

Batteri: 9-cellers

Trådløst: Next-Gen Wireless N

 

PRIS = 10.330,-

Er dette dyrere eller rimligere enn tidligere måneder?

Lenke til kommentar
Prisen på XPS M1530?

Dell er jo ganske råe til å endre prisen på sine bærbare, så det gjelder å følge med litt før man bestiller, og jeg lurer på hvordan prisen er i februar i forhold til tidligere måneder? Har lyst til å kjøpe denne PC-en, men det haster ikke, så kan vente 1 mnd til.

 

Har satt sammen denne PC-en:

CPU: 2,00GHz

Skjerm: 1680x1050

Minne: 3072 MB

Harddisk: 250GB

Skjermkort: 8600M GT

Batteri: 9-cellers

Trådløst: Next-Gen Wireless N

 

PRIS = 10.330,-

Er dette dyrere eller rimligere enn tidligere måneder?

 

Vel jeg bestillte i forrige mnd, dog med 2.2 GHz CPU, 2mb ram, 1440x900 og 9 cells batteri og betalte kr. 9100. Det virker som om det alltid er mulig og skaffe seg en 10% rabatt kode i tillegg til de såkalte "rabattene" de kjører på nettsidene sine. Jeg fikk forøvrig 15% ekstra rabatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...