Gå til innhold

Den store Dell XPS m1530 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det tok jammen meg tid, men nå har GE Money Bank gitt beskjed til Dell

om at betalingen er i orden slik at bestillingen er nå i fase 2

 

Dere som har fått den synes jeg har vært litt dårlig til å gi oss feedback på åssen pc`en er og hvordan den fungerer..

Endret av Bachelor
Lenke til kommentar

Det er en ting som irriterer meg med xps 1530, hver gang jeg lukker igjen skjermen og den går i dvale modus, og jeg åpner skjermen igjen får jeg ikke det trådløse nettverkskortet til å fungere. Det skjer ingenting, jeg må restarte PC-en for at nettverkskortet skal fungere igjen. Jeg har prøvd å skru av og på det trådløse nettverkskortet med bryteren som er på høyre side. Ingenting skjer uansett hva jeg prøver.

 

Andre som har dette problemet?

 

Jeg kjører vista ultimate på den.

Lenke til kommentar
du kan sette PC-en til og ikke gå i dvale ved lukking..

Men da vil den ikke spare på strømmen dersom den går på batteri. Er jo litt av poenget at PC-en skal kunne gå i dvale og komme ut av det og fungere som vanlig. Den andre dell bærbare PC-en jeg har fungere utmerket med å gå i dvale og komme ut av dvale.

prøvd og sette den til hvilemodus da?

det kan kanskje løse problemet.

Lenke til kommentar
Det tok jammen meg tid, men nå har GE Money Bank gitt beskjed til Dell

om at betalingen er i orden slik at bestillingen er nå i fase 2

 

Dere som har fått den synes jeg har vært litt dårlig til å gi oss feedback på åssen pc`en er og hvordan den fungerer..

 

Lucky you, sier nå jeg, min har vært i preproduksjon siden 30.01 og er enda ikke kommet i fase 2. Virker så det er veldig vilkårlig om hvor lang tid det tar.

 

S.

Lenke til kommentar
Hvordan blir denne med 9-cells batteri? Vil batteriet stikke ut bak eller se likt ut som med 6-cells? Går det ikke ann å velge hvilke farge man vil ha på dell.no lenger?

 

Nesten som å kjøpe en M5 med skiboks...

 

eller en M3 med tilhenger feste:)

 

Den var litt på kanten... hva skal man med en bil uten hengerfeste? Er som en pc uten cd/dvd/diskettstasjon og nettverk.

 

du kan sette PC-en til og ikke gå i dvale ved lukking..

Men da vil den ikke spare på strømmen dersom den går på batteri. Er jo litt av poenget at PC-en skal kunne gå i dvale og komme ut av det og fungere som vanlig. Den andre dell bærbare PC-en jeg har fungere utmerket med å gå i dvale og komme ut av dvale.

 

Har du nyeste drivere til nettverkskortet? isåfall gå inn på http://downloadcenter.intel.com/Product_Fi...59&lang=eng

Lenke til kommentar
du kan sette PC-en til og ikke gå i dvale ved lukking..

Men da vil den ikke spare på strømmen dersom den går på batteri. Er jo litt av poenget at PC-en skal kunne gå i dvale og komme ut av det og fungere som vanlig. Den andre dell bærbare PC-en jeg har fungere utmerket med å gå i dvale og komme ut av dvale.

prøvd og sette den til hvilemodus da?

det kan kanskje løse problemet.

 

Hvor velger man hvilken modus PC-en skal gå i når man lukker igjen skjermen?

Lenke til kommentar

Er det 3945ABG kortet som sitter i i PC-en?

På siden til Dell står det bare Intel® Next-Gen Wireless N Mini-kort - Europa - Core 2 Duo Processors

 

Hva er forskjellen mellom disse to trådløse kortene 3945AGB og 4965AGN?

Er det forskjell på hastighet, dekkning osv?

Lenke til kommentar
du kan sette PC-en til og ikke gå i dvale ved lukking..

Men da vil den ikke spare på strømmen dersom den går på batteri. Er jo litt av poenget at PC-en skal kunne gå i dvale og komme ut av det og fungere som vanlig. Den andre dell bærbare PC-en jeg har fungere utmerket med å gå i dvale og komme ut av dvale.

prøvd og sette den til hvilemodus da?

det kan kanskje løse problemet.

 

Hvor velger man hvilken modus PC-en skal gå i når man lukker igjen skjermen?

ved strøm/ytelse..

Kontrollpanel - strømalternativer - Rediger planinnstillinger

Endret av PixlFace
Lenke til kommentar
du kan sette PC-en til og ikke gå i dvale ved lukking..

Men da vil den ikke spare på strømmen dersom den går på batteri. Er jo litt av poenget at PC-en skal kunne gå i dvale og komme ut av det og fungere som vanlig. Den andre dell bærbare PC-en jeg har fungere utmerket med å gå i dvale og komme ut av dvale.

prøvd og sette den til hvilemodus da?

det kan kanskje løse problemet.

 

Hvor velger man hvilken modus PC-en skal gå i når man lukker igjen skjermen?

ved strøm/ytelse..

Kontrollpanel - strømalternativer - Rediger planinnstillinger

 

Det ser ut som oppdatering av driverene gjorde susen. Litt merkelig at PC-en blir levert med drivere som egentligt ikke fungerer 100%. At man som kunde skal oppdatere alle drivere ved ankomst av PC-en er jo litt merkelig. Men uansett så fungerte det i alle fall når jeg lukket igjen skjermen. Takk for tips :thumbup:

Lenke til kommentar

Da har jeg bestemt meg, og det rykker i bestillingsfingeren min igjen. Tror jeg går for 1680x1050 og 2.2GHz prosessor, men er usikker på om jeg skal ta 250gb@5400rpm eller 200gb@7200rpm. Noen som kan si noe om støynivå og ytelse på disse? Jeg tror egentlig ikke at jeg til daglig driver med noen operasjoner som krever så veldig intensiv skriving til disk.

 

Er det bare meg, eller har muligheten til å velge farge på maskina plutselig forsvunnet? Håper det bare er meg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...