Gå til innhold

Den store Dell XPS m1530 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Joho! Gikk som smurt det, nå får jeg PC med 4GB ram for bare 100 kr mer i forhold til min ordre som opprinelig var med 2GB ram! :D

 

Forskjellen på min og din pc er at jeg får 320GB HDD og Intel 4965AGN WiFi nettverkskort. Ellers måtte jeg ut med 279,- ekstra for å få 4GB ram. Kom ut på 11.142,- og er fornøyd med det :D

 

Hva er forskjell på Intel 4965AGN WiFi nettverkskort og Intel® Next-Gen Wireless N Mini-kort som er "standard" på pc`en??

 

Åssen fikk du det så billig når du i tillegg har større harddisk enn meg?

Min kom på 11590 kr (med 4GB ram).

Ja, det kom min på også + 790 ekstra for harddisken. Deretter fikk jeg -10% med rabattkoden. Du må ta å ringe inn til de og si at en annen (meg) på forumet fikk det eller noe sånt, så får du også 10%

 

Inne på prissammenligning.no ligger rabattkodene, men de har ikke blitt oppdatert i dag. Jeg bestillte på mandag med den som ligger der, og da han la inn ny bestilling i dag, lot han meg beholde de.

 

Intel 4965AGN WiFi Link = Intel® Next-Gen Wireless N Mini-kort (Tenkte at hvis du bestillte før 30. så var 3465ABG standardkort.)

 

De har tydligvis en del å gå på der inne. Fikk nettopp den regningen som jeg nevnte tidligere, men den kom på 11.542,- da ringte jeg inn og sa at jeg vil ha den til 11.142,- og det var ikke noe problem :D

 

Skjønner..

Rabattkoden gjaldt kun til i går :(

 

Du skulle sagt det tidligere..hehe..da ville pc`en blitt 1159 kr billigere.

Lenke til kommentar

Bestilt meg en XPS M1530 i dag, og fikk beregnet leveringsdag 26/2 eller før.

Noen som har bestilt i det siste som vet hvor lang tid det tar fra bestilling til levering?

 

Reiser på jobb i utlandet 24/2 og hadde håpet å få den før jeg reiser.

Endret av ingarl
Lenke til kommentar
Stor sjanse du får den før så slapp av ;)

Min er den 28.02.08 - men fyren i dell sa at den ville komme før den 15'ende :D

 

 

Når bestilte du? Jeg bestilte 21 jan, forventet leveringstid er 13, men er fortsatt på fase 2, irriterer meg, burde fått den minst en uke før jeg også!

Lenke til kommentar
Stor sjanse du får den før så slapp av ;)

Min er den 28.02.08 - men fyren i dell sa at den ville komme før den 15'ende :D

 

 

Når bestilte du? Jeg bestilte 21 jan, forventet leveringstid er 13, men er fortsatt på fase 2, irriterer meg, burde fått den minst en uke før jeg også!

Mener jeg leste at han bestilte den 23.

Jeg bestilte den 25 og er i fase 3(produksjon),virker som det varierer en del ja.

Lenke til kommentar
Jeg er litt irritert akkurat nå da plutselig ble ramen så sinnsykt billig! Jeg hadde fårr samme PC med 4GB ram for ca samme pris som jeg betalte for den jeg har :(

 

På forrige side presenterte Bachelor samme problemstilling, men han ringte Dell og fikk tilbud om å gå opp fra 2 til 4 GB ram for 100 kroner...

Lenke til kommentar

Jeg vil anbefale enkelte brukere å holde en høfligere tone. Skader ikke å være litt ydmyk, og ikke hugge så etter andre. Alle kan ikke få med seg eller vite alt, så vær vennlig å respektere hverandre.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres i tråden. Eventuelle kommentarer kan tas på PM.

Lenke til kommentar

En ting jeg lurer på er hvorfor bruker Dell Schenkers som frakt selskap?

 

Sist jeg bestilte pc fra Dell (2 år siden), gjorde jeg bestillingen en søndag og mandag var den i produksjon, og ble sendt etterpå, onsdagen hadde jeg PC-en. Da ble det brukt DHL.

Altså ca. 3 dager fra bestilling til den var levert på døren.

 

Men min nåværende pc ble bestilt søndag som var, og sendt mandag. I dag er den kommet til Danmark, altså 3 dager og det kun til Danmark, jeg bor i Stavanger og frykter at frakt tiden vil bli på enda nye 3-4 dager før den kommer til meg.

 

Altså med Schenkers vil det kanskje ta opp til 6-7 dager i frakt, mot 1-2 dager med frakt via DHL for 2år siden. Er Schenkers frakt metode via sykkel, robåt og moped bil? :hmm:

 

De av dere som har fått PC-en fra Dell, hvor lang tid tok det før den kom?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...