Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tomeito skrev (26 minutter siden):

Syntes The Fall ble vel mørk/dyster/humørløs, men det kan være at jeg så den på feil tid... At den er bra er det ikke tvil om, men det jo nesten ikke et eneste lysglimt i hele serien. Får heller ikke lyst til å besøke Belfast..

Tenkte ikke at den var noe mørkere eller dystrere enn en gjennomsnitts krim egentlig. Humøret må nok være riktig, ja. Jeg synes ofte Britisk krim blir kjedelig, men denne likte jeg uten at jeg kan sette ord på nøyaktig hvorfor.

Lenke til kommentar

Sett ferdig siste sesong av Harrow, fortsatt bra.
Har også sett ferdig Spurven og Vinterfyren, midt på treet, bra produksjon, ikke så bra innhold.

Ser på The Rookie, fortsatt helt okey, og den nye Kung Fu, som er litt sånn fjortis-woke utgave av originalen med David Carradine, som var mye bedre.

SEAL Team, FBI og New Amsterdam er grei underholdning hver uke, Debris er litt små-interessant, men samtidig litt kjedelig, det er som X-files i sakte-TV versjon.

Venter fortsatt på 
 

 

Lenke til kommentar
Duriello skrev (12 minutter siden):

Holder også på å ser The Rookie, ett godt stykke ut i sesong 3 nå. S1 og 2, helt grei underholdning men WTF skjedde i S3?  All the problems of American society force fed deluxe? 😮

Har ikke kommet så langt, har nettopp begynt på sesong 3 de siste dagene, å fått sett de første to episodene, så langt er det helt greit, fortsettelsen fra cliffhangeren i fjor.

Lenke til kommentar
Duriello skrev (16 timer siden):

Holder også på å ser The Rookie, ett godt stykke ut i sesong 3 nå. S1 og 2, helt grei underholdning men WTF skjedde i S3?  All the problems of American society force fed deluxe? 😮

Ikke eneste serien som går bananas der.... Ser på greys anatomy og noe brannstasjon greier som er vevd i hop. Der og er det mye greier med samfunnskritikk og BLM. Stort sett det og covid det går i. Kan bli i overkant.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Solid nok førstesesong helhetlig av Invincible. Sterkere første sesong enn sin "søsterserie" The Boys (også en Amazon-serie).

Men solid karakterutvikling her, spesielt rundt Omini-Man. Vært noen bob-bob episoder mellom spesielt de 3 første episodene, og de siste 3 av disse 8 episodene sesong 1 besto, men de siste to har vært spesielt bra. 

Veldig spent på hvor slavisk ting går framover kontra tegneseriene, men liker hvordan de mindre skurkene og karakterene f. eks har en brikke med i historien videre. Cecil (Walton Goggins) og Omini-Man (JK Simmons) er begge kompliserte karakterer jeg rett og slett elsker. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...