Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vurderer å se opp igjen House MD nå. Også en av mine absolutte favoritter. Spent på å se om den er like bra som den var når jeg startet på den for sikkert godt over 10 år siden nå.

 

Ser de har den på Viaplay, men dessverre med norsk tekst.

Gjør det, mitt siste gjensyn var fornøyelig.

 

Gangen før det så fant jeg House MD noe repeterende og irriterende men ikke ved siste gjennomkjøring, da var alt bare kos.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den Kristofer Hivju-serien til NRK Drama i høst ser møkk kjedelig ut, som om NRK gjør sin utgave av Sarah Michelle Gellar-serien Ringer. Gjort før dette. Synd at Hivju som er en så karismatisk og god skuespiller blir med i et så kjedelig prosjekt som virker like spennende som å se maling tørke. 

 

Har trua på TWIN, jeg. Synes ikke traileren var spesielt god og den viser mye mindre variasjon enn serien kommer til å by på.

Lenke til kommentar

Stranger Things er fortsatt en av de bedre seriene der ute, men den har tapt seg noe siden den første sesongen. Jeg tror det har mest å gjøre med at man ikke har så mange nye ideer men spiller på de samme strengene som gjorde den første sesongen bra. Det er en del plot-elementer som går igjen og historien er bygget opp på en ganske lik måte fra sesong til sesong. Litt som med andre rusmidler så blir effekten noe redusert fra gang til gang.

 

Jeg tenker allikevel at formelen som første sesong etablerte var så god at den fint tålte å bli brukt i to sesonger til. En fjerde sesong dog? Da tror jeg de må tenke nytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...