Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har tips på serier ala Fargo, Legion, Mr Robot osv med litt mindre A4 karakterer og handling? Har sett mye av de mest populære "alle" har sett ala Breaking Bad, Better Call Saul, Altered Carbon, Sherlock, Elementary og Banshee.

Western, sjørøver og skrekk/horror er lite interessant.

Blir nesten svimmel bare av å scrolle gjennom A på tv.com...

Happy! var veldig kult.

Lenke til kommentar

Beforeigners trailer. Ser unikt ut, har trua!

 

 

Jeg er fremdeles under embargo på denne, men en serie verdt å ha i notatblokka sammen med Exit av norske serier i høst. 

 

Kristofer Hivju-serien til NRK derimot ser direkte kjedelig ut. Ser ut som en serie gjort før. Kan lett bli en klassisk NRK Drama-utgave av Sarah Michelle Gellar-såpedramaet Ringer. 

Lenke til kommentar

Den Kristofer Hivju-serien til NRK Drama i høst ser møkk kjedelig ut, som om NRK gjør sin utgave av Sarah Michelle Gellar-serien Ringer. Gjort før dette. Synd at Hivju som er en så karismatisk og god skuespiller blir med i et så kjedelig prosjekt som virker like spennende som å se maling tørke. 

Lenke til kommentar

Sett opp igjen Koselig med peis og Kampen for tilværelsen, fremdeles det beste som har blitt laget i Norge!

Venter enda på spinoffen; Vidkun og dyrene i Afrika :grin:

Hvordan? Jeg har lett etter en måte å få sett Kampen for tilværelsen igjen på. Husker den fantes på DVD, men finner ingen steder å få tak i den nå. Ser sesong 2 ligger på Prime, men kun tredje episode av sesong 1 ligger der ... Endret av Buddy Dakota
Lenke til kommentar

Jeg er halvveis i The Boys på Amazon, veldig artig og kul serie!

 

Litt treig her, men for noen kanskje bedre sent enn aldri? HumbleBundle selger en bundle med tegneserier, dessverre bare 3 timer igjen per nu. Uansett; Man får da en del tegneserie bøker, pluss alle bøkene i serien "The Boys", som Amazon Prime serien altså er bygd på. For bare 15 USD! Da kan man laste ned i ebook, CBZ eller PDF format. Mye moro lesning for under en 150 lapp. Bare volum en, vil vel koste rundt 250 Kr i papir versjon. Løp og kjøp om dere rekker! :)

Lenke til kommentar

Hvordan? Jeg har lett etter en måte å få sett Kampen for tilværelsen igjen på. Husker den fantes på DVD, men finner ingen steder å få tak i den nå. Ser sesong 2 ligger på Prime, men kun tredje episode av sesong 1 ligger der ...

 

Heldigvis tar piratene vare på vår kulturarv.

 

V0ulzWN.png

Lenke til kommentar

Hvordan? Jeg har lett etter en måte å få sett Kampen for tilværelsen igjen på. Husker den fantes på DVD, men finner ingen steder å få tak i den nå. Ser sesong 2 ligger på Prime, men kun tredje episode av sesong 1 ligger der ...

 

Kunne sverget på jeg så den på HBO for ikke lenge siden, men ser ut til at den er borte derifra nå. :/ 

Lenke til kommentar

Det er en skandale at Asia Kate Dillon ikke har vunnet Emmy for Billions

 

They? :)

 

En av mine absolutt favorittserier. Mulig jeg er farget av min personlige interesse for finans og politikk som er noe over gjenomsnittet, men synes dette er høykvalitets drama. Har sett hele serien 3 ganger nå og kommer til å kjøre nok en reprise om ikke lenge tenker jeg. :)

Endret av DukeRichelieu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...