Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Er HBO (nordic) som har Game of Thrones i alle fall. Alle sesongene. Tror ikke Netflix har hatt de, men det kan hende de hadde det før HBO kom til Norge.

Er forøvrig på sesongfinalen av sesong 5 på andre gjennomkjøring nå. Lader opp til nye sesongen med å se alt på nytt. Mange så detaljer man gikk glipp av første gang som gir mye mening nå. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Noen som har sett den amerikanske versjonen av The Office? Har lidd meg gjennom de 4 første episodene av sesong 1, og tviler jeg kommer til å fullføre alle 9 sesonger hvis ikke den forbedrer seg kraftig.

Fortsett å se! Serien endrer seg veldig etter sesong 1. Tonen blir en helt annen. Michael slutter å være pur drittsekk, og blir bare en godkar (stort sett) med dårlige sosiale antenner. Sidekarakterene får gjøre noe annet enn å hate livet. Generelt blir alt veldig mye bedre i løpet av sesong 2.
Ble bedre allerede neste episode, så da fortsetter jeg å se på det.☺

Følte bare det ble copy&paste fra originalen.

Lenke til kommentar

Selv HBO sin fantastisk dårlige avspiller/app er fortsatt hakket lettere enn nedlasting. At de bruker flash i 2017 er flaut nok i seg selv, men den gjør jobben 90% av tiden. Av og til må den kobles til Chromecast på nytt for å fungere, men fortsatt mindre stress enn nedlasting. Lovlig streaming er og blir enklest. Og du får også riktig tekst fra første sekund. Må ikke se på dårlig teksting fra frivillige på nett.

Bruker familie-abonnement og samarbeider med litt folk så betaler ikke for verken Spotify, Netflix, Viaplay eller HBO nå selv om vi har tilgang til alt. Har betalt tidligere, men nå får vi låne gjestebrukere. Fantastisk enkelt.

Lenke til kommentar

Noen som har kommet i gang med siste Orange Is the New Black sesongen enda?

Holder på med Sesong 1 på Netflix, så jeg her bestemt meg for å minst se igjennom de gamle episodene først

Regner med at jeg kommer til å hoppe over noen episoder etterhvert som jeg kommer til de nyere sesongene

Lenke til kommentar

Synes denne sesongen av OITNB var en av de bedre sesongene så langt til serien, men merker jeg blitt litt lei serien, selv om jeg liker efforten til serien for å prøve å gjøre noe nytt denne sesongen med at hele sesongen går over 3 dager. 

Men likte GLOW, som er den nye komiserien fra noen produsenter av OINTB, inkludert serieskaper av OINTB og Weeds, Jenji Kohan er involvert som produsent og skriver noen episoder. Gøy med Allison Brie fra Community på TV igjen, selv om jeg synes Marc Marcon, Chris Lowell (fra Veronica Mars) og Betty Gilpin (fra American Gods) var litt bedre karakterer i serien. 

 

https://www.youtube.com/watch?v=AZqDO6cTYVY

Lenke til kommentar

Synes denne sesongen av OITNB var en av de bedre sesongene så langt til serien, men merker jeg blitt litt lei serien, selv om jeg liker efforten til serien for å prøve å gjøre noe nytt denne sesongen med at hele sesongen går over 3 dager. 

 

Men likte GLOW, som er den nye komiserien fra noen produsenter av OINTB, inkludert serieskaper av OINTB og Weeds, Jenji Kohan er involvert som produsent og skriver noen episoder. Gøy med Allison Brie fra Community på TV igjen, selv om jeg synes Marc Marcon, Chris Lowell (fra Veronica Mars) og Betty Gilpin (fra American Gods) var litt bedre karakterer i serien. 

 

https://www.youtube.com/watch?v=AZqDO6cTYVY

 

Hva er greia storylinen til Glow?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...